Susanne&Leander Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 har pumpet i 1 måned. men nå orket jeg rett å slett ikke mer. så har begynt å gi bare mme. men syns han spiser så utrolig lite. han spiste 140ml mm vær 3. time. nå spiser han bare 90-100ml vær 3 time ca. er det normalt å spise mindre mme enn mm? begynner å bli litt bekymret nå han spiste godt med mme når jeg brukte det av og til når jeg ikke hadde nokk melk. (han er foresten 8 uker gammel)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Så lenge han er blid og fornøyd, og går opp i vekt trenger du nok ikke bekymre deg..
2 tette - med flette Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Det metter jo mer med mme enn med mm da, så det er ikke så rart at han spiser mindre mme Jeg synes 100 ml hørtes veldig passe ut i den alderen der jeg da. Men om du er bekymret er det jo bare å dra på helsestasjonen og veie han og se hvor mye han går opp ? Men han hadde sikkert sagt ifra hadde han være misfornøyd
Mammaen til Turid Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 vesla vår drakk "bare" 80-90 ml hun når hun var 8 uker.. hun er over gjennomsnitt med vekt - bare for å ha sagt det liksom... men så lenge han er blid og fornøyd så spiller egentlig ingen rolle hvor lite eller mye han drikker.. det går jo 3 timer imellom hvert måltid, begynner han å kreve oftere så får du øke litt.. 3-4 timer mellom hvert måltid er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå