Gå til innhold

Spiser lite:( HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

har pumpet i 1 måned. men nå orket jeg rett å slett ikke mer. så har begynt å gi bare mme. men syns han spiser så utrolig lite. han spiste 140ml mm vær 3. time. nå spiser han bare 90-100ml vær 3 time ca. er det normalt å spise mindre mme enn mm? begynner å bli litt bekymret nå:( han spiste godt med mme når jeg brukte det av og til når jeg ikke hadde nokk melk.

(han er foresten 8 uker gammel)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han er blid og fornøyd, og går opp i vekt trenger du nok ikke bekymre deg..

Skrevet

Det metter jo mer med mme enn med mm da, så det er ikke så rart at han spiser mindre mme :)

Jeg synes 100 ml hørtes veldig passe ut i den alderen der jeg da. Men om du er bekymret er det jo bare å dra på helsestasjonen og veie han og se hvor mye han går opp ? Men han hadde sikkert sagt ifra hadde han være misfornøyd :)

Skrevet

vesla vår drakk "bare" 80-90 ml hun når hun var 8 uker.. hun er over gjennomsnitt med vekt - bare for å ha sagt det liksom...

men så lenge han er blid og fornøyd så spiller egentlig ingen rolle hvor lite eller mye han drikker..

det går jo 3 timer imellom hvert måltid, begynner han å kreve oftere så får du øke litt.. :) 3-4 timer mellom hvert måltid er normalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...