Gå til innhold

Humørforandringer!??

Anbefalte innlegg

Heisann...

jeg må bare si at jeg har skikkeli humørsvingninger, drita dårli humør til tider, spes med kjæresten. har mista all tolmodighet...

Jeg er i uke 7 nå, er det normalt å bli det så tidli i svangerskapet??

eller er det bare jeg som må ta meg kraftid sammen?? (skal prøve på det selvsagt, men er vanskeli!!:-()

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138271210-hum%C3%B8rforandringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig=)

Mannen tok med seg ungene vekk i helgen, uoppfordret!, for han mente jeg trengte litt tid for meg selv å slappe av på... hehe, en skånsom måte og si at jeg er vanskelig for tiden, med andre ord.

Ene øyeblikket griner jeg, så blir jeg sint, så griner jeg igjen. Uff... håper det gir seg etterhvert:/

Jeg har også vanvittig humørsvingninger, og det pleier jeg aldri ha! Var egentlig derfor jeg skjønte jeg måtte være gravid, stakkars mannen min har fått kjeft for den minste bagatell den siste uken:) er bare 4 uker på vei men allerede har altså humørsvingningene kommet!!! Håper det går over snart...

Å, er så glad for å høre at det er flere enn meg som er sånn!! :) Puh...

Stakar kjærsten får virkelig gjennomgå om dagen. i det ene øyeblikket er jeg strålende fornøyd og blid, i det neste enten hyler jeg og tårene spruter eller det står ild ut av ørene på meg... Fryktelig slitsomt...

Annonse

Det har ikke vært så galt enda synst jeg (spørs om samboeren min synes det samme). Men det kommer vel. Sist gang var det værst rundt 12 uker. Jeg var ikke til å ha i hus. På jobben merket de ikke så mye til det (sa de iallefall) så da tok jeg ut det meste hjemme. Jobber som ungdomsskolelærer så vi har vel et rykte om å være litt vrange, så kanskje de trodde det var normalt?

Humørsvingningene og følsomheten er der til lenge etter en har fødd. Så mannen din (og min) har et hardt år forran seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...