Gå til innhold

noen råd?andre i min situasjon??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

BF møtte jeg et par ganger før jeg ble gravid! Så vet ikke så mye om han!

da jeg fortalte jeg var gravid så kunne han støtte meg 100% om jeg tok abort, beholdt jeg barnet kunne han ikke stille opp! Da han fikk vite min beslutning så har han ikke latt høre fra seg!

Jeg vet kun navnet hans liksom.. såå på helse kortet har jeg ikke skrveet noe om han! men for å kunne kreve barnebidrag fra han så må vel han skrive under på noe papirer er det slik??

Og ja jeg vil veldig gjerne at barnet skal vite navnet på far! men hva gjø jeg når jeg ikke vet en dritt om han.. Jeg orker ikke ta kontakt med han å få høre all dritt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hele navnet hans?

skriv han opp som far på helsekortet, og etter fødselen får han brev om han erkjenner farsskap (kan hende han krever test som jeg har hørt folk gjøre), men uansett blir han registrert som far da.

lykke til. håper det ordner seg. synes det er modig av deg å beholde barnet i en slik situasjon, men det kommer til å gå helt fint :)

Skrevet

njaa men jegf vet ikke hvordan jeg skriver hele navnet hans heller. han er ikke norsk . huff..

Skrevet

Oi.. den er litt tøff... vet du ca hvor han bor? Skatter han i Norge? Sjekk skattelistene- da får du hverfall fødselsdato om du vet hvilken kommune, eller tror kanskje det holder med fylke. Prøv deg fram med ulike skrivemåter av navnet. Eks: Muhammed kan skrives med u eller o med 1 m eller 2. Let til du finner noen muligheter- så kan du i tillegg prøve gule sider for adresse...

Prøve å matche noe her. Facebook er også et godt verktøy. Men du har tlf nummer til han? Da er jo alt lettere... Også for "myndighetene" å finne riktig mann og fødselsnummer. Folkeregisteret sitter jo på mye informasjon de ikke har lov å gi deg...

Skrevet

TUSEN HJERTLIG TAKK :)

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja

Jeg har valgt å ikke føre han opp på noen papirer, men dersom han krever dna-test av barnet etter fødselen skal han jaggu meg få betale barnebidrag også.

Viss du har mobilnr hans kan du jo søke etter det også.

Håper du finner han. Mannfolk skal ikke slippe så lett unna, er sinte selv på hvorfor jeg blandet meg med min bf, som heller ikke er norsk.

Skrevet

men hvorfor valgte du å ikke føre han opp?

taper du ikek mye penger på at du ikke får barnebidrag?

jeg kan liksom ikke endritt om noe som helst..baah..trodde bare dt lønte seg å få barnebidrag!

jo har mobil nr men er ikke lagret hvor enn jeg søker etter det.

Skrevet

Fordi mannen er en stor horebukk som holder på med alle han kan få tak i nå.. gjorde sikkert d før meg også, men jeg velger å ikke tenke mer på han. Han er ute av mitt liv, og skal måtte gå rettens vei for å få noe med barnet å gjøre. Tar ikke ansvar for tidligere barn heller.

Du får bidrag, men da istede fra staten. Men dersom han vil ha dnaprøve skal han få betale, da skal jeg loppe han for alle pengene jeg kan.

=)

hehe du skulle gitt nr ditt til noen her, og at en prøvde å ringe for å få det rette navnet hans, som om vi skulle selge noe eller noe sånt. vet ikke om det hadde funket, men kanskjer.

Skrevet

såppass ha herregujd for en dritt..

men da kan jeg like så godt bare droppe at han skal betale da hvis jeg får like mye av nav som han egentlig skulle betalt?

ja hehe skulle nesten gjort det, men det kan jeg ikke gjøre da:(

Skrevet

Du får ikke like mye av nav som han skal betale om han har jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...