Gå til innhold

Dere som har Hamax sykkelsete.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at setet skal "hvile" oppå baggasjebrettet? Eller kan det være mellomrom...

En annen ting også..Får ikke til å feste på sykkelen min....Jeg har en offroad sykkel fra 1800 og pil og bue (eller begynnelsen 90-tallet), og jeg må sette braketten ganske langt ned pga rammen, men da rekker ikke bøylen helt ned i braketten....sikkert millimeter om å gjøre.

Må jeg da kjøpe ny bøyle? Noen som vet hva den koster?

Fortsetter under...

Skrevet

Behøver ikke bagasjebrett i det hele tatt.

Bøylen må gå langt nok ned i braketten til å sitte fast, det kan den sikkert gjøre selv om det mangler to millimeter, men det må du nesten bare prøve.

Skrevet

Nei, det skal ikke hvile på bagasjebrettet.

Du må ikke bruke setet hvis du ikke får festet det ordentlig i braketten. Det skal høres et tydelig "klikk" og det er en liiiiiten rød "duppedings" midt foran på braketten som skal gå enten inn eller ut (husker ikke hva) når bøylen sitter riktig og godt nok nedi braketten.

Skrevet

Jeg får den ikke til å sitte fast it braketten...så jeg regner med at jeg må ha ny. Eller ny sykkel da...hehe

Skrevet

syntes bare setet virker så vinglete om det ikke hviler på baggasjebrettet.....Men om det ikke trenger å gjøre det, så kan jeg jo alltids sette braketten litt høyere opp da.

Skrevet

Det skal være litt svikt i det vet du, ellers blir det fryktelig "stumpt" for barnet å sitte på :o)

Annonse

Skrevet

Ja,jeg så jo det på noen bilder at det ikke satt helt nedtil, men mamma fikk helt angst og mente at det ikke skulle sitte sånn . Men da kan jeg jo prøve igjen i morgen i morgen da...

Men syntes egentlig at bruksanvisningen forklarte litt dårlig jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...