Nættepia Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Noen som har gode råd mot urolige ben! Bruker flere timer hver kveld på å sovne, fordi føttene min ikke vil sove..:-( Det begynte i forje uke, og det ser bare ut for at det skal bli værre og værre! HJELP!!!
Dr Mcstuffins Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Uffda! Høres ikke koselig ut.. Har du prøvd Magnesium? Har hørt at det skal hjelpe mot rastløse bein og leggkramper. Har ikke prøvd det selv :-)
Dr Mcstuffins Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hvor er egentlig "på landet langt oppi nord"?? :-)
Nættepia Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 nei, har ikke prøvd, har hørt at det skal hjelpe mot leggkrampe. men vis det hjelpe mot rastløse ben, så skal eg prøve det!
*gurimallaika* Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Mitt tips er å ligge med beina høyt. Jeg er også veldig plaget av det og hvis det blir for ille i løpet av dagen og kvelden tar jeg og legger meg i senga med beina oppetter veggen. Kan ligge sånn i 10-30 min. Når det blir for ille når jeg skal legge meg tar jeg med meg saccosekken til guttungen i senga og ligger med beina på den.
3 søte jenter♥ Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Har vært plaga av "urolige ben" i mange år, uten å være gravid. Magnesium hjelper meg! Og å legge seg helt ned og prøve å slappe av/sove hjelper også. Det er utrolig ubehagelig med "urolige ben". Håper du blir bedre...
Nættepia Skrevet 1. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2008 Takk for gode råd! kjøpte magnesiun i helsekostbutikk, OG DET HAR HJULPE!!!!! :-) tusen takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå