konvall Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Sliter veldig her... Har ikke overskudd til å ta opp kampen. 18 mnd og fortsatt 2-3 flasker om natta. Må ofte skifte bleie også selvfølgelig....
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Med melk? Det er ikke bra for tennene, så den kampen bør du nok ta :-S Forstår godt at det er tungt.. Kan du ikke prøve å gi vann i stedet? Har en som er like gammel, og han har ikke fått melk om natten (morsmelk) siden har var 9 mnd.
konvall Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Får mest vann med litt nestle juice oppi, så det blir litt smak på vannet.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Hmmm, ikke vet jeg...? Hvorfor er han så tørst da tro? Ville snakket med helsestasjonen evt fastlegen, tror jeg.
konvall Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Har pratet med de. Er ikke diabetes eller noe... Kun en vane som er vond å vende...... Vet det er jeg som må avslutte det selv, men må finne overskuddet først. Konstant mangel av søvn, 3 barn og jobb. Må vel bare ta meg sammen....
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Ja, det er ikke lett :-( Min yngste har også alltid vært en tørst type, og drikker mye mer enn broren (3,5 år) i løpet av en dag. Drakk mye om natten da han var litt yngre, men har sluttet av seg selv med det nå.
konvall Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Vi får håpe det går lett...Våknet første turen nå. Tror at flasken kommer hver gang.. Fikk kun smokken. Vanlig med 6-7 oppvåkninger hver natt.... Var veldig flinke, men etter en uke med sykdom så falt vi tilbake i gamle spor.... Takk for at du tok deg tid til å svare.....
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Har aldri gitt flaske om natten bortsett fra en periode da jeg ikke kunne amme mellomste, men da var han bare noen uker gammel. I perioder med mye varme om sommeren har de fått litt vann av kopp om de har våknet og virket tørst, har vært syk el, men ikke fast. Tror nok jeg ville tatt kampen, det lille med juice du har i kan skade tennene veldig så det må du i hvertfall kutte ut. Som regel tar det bare 3-4 netter å venne små barn av med noe, så om du holder ut det så tror jeg det er gjort. Tenk på det som en ivestering i fremtidige netter.
konvall Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2008 Jeg vet, jeg vet..... Har fri fra jobb i fire dager nå, så jeg får prøve å holde ut. Da kan jeg evnt slappe litt av på dagen om det blir for ille.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Minstemann er nå 17 mnd og vi tk den kampen når han var drøye 12..... Han hadde lenge våkna bare 1 gang, men etter en perioden med sykdom ville han ha servering 3 ganger pr natt, Pupp ville han ikke ha mere etter 190 mnd så da måtta han få flaske. Til slutt ble jeg bokstavelig talt dritt lei og tenkte at nok er nok. Ungen er sta som et langt vondt år, så vi gruet oss litt. De første 4 nettene var det mye klaging fra naborommet. .... så var det ganske bra 1 ukes tid, men så ble det litt verre igjen. Tok vel nesten 4 uker før vi kunne være sikre på at han sov hele natten bortsett fra å kanskje gi han smokken en gang........... Nå er han 17 mnd som sagt og nettene er virklig bra. Legger seg ca kl 20 og sover til alt fra 6 til 8.30 : )) Lykke til !! Ikke gi dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå