Gå til innhold

Noen som har Carena Easy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe den til Snuppa på 6 mnd for å bruke som kjøpesenter/reisevogn...

Hvilken erfaring har dere med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den, men måtte levere tilbake, da den var fra ett dårlig parti. (Skjeve hjul og flekker)

Men jeg var fornøyd med den som en tilleggsvogn. Men du kan ikke være så høy, før du går i bremsen på den. Jeg er 160 og det går akkurat, mannen min på 178 spente i bremsen hele tiden, så vi måtte kjøpe en annen vogn da vi leverte denne inn.

Skrevet

Har hatt en 2005 modell, og den var ubrukelig etter noen måneder. Nesten umulig å trille. Snakket faktisk med svigerinna mi om den i dag, hun har de samme erfaringene med sin. Hvis de har forbedret hjulene, ville jeg vurdert den, da den er god og praktisk med tanke på alt unntatt kjørekomfort.

Skrevet

Hører sjelden noe postivt om carenavogner generelt, og spesielt ikke paraplytrillevariantene.

Skrevet

Umulig å trille? Har du prøvd å smøre den? ALLE vogner må vedlikeholdes med rengjøring og smøring! (ikke olje men fett!)

Skrevet

Vi har en Carena Lieback fra 2005 som vi er kjempefornøyd med, den har vært med på 3 sydenturer, og har vært brukt MYE, eneste som vises på den er at fargen er falmet, og at den begynner å bli en smule slarkete... :-) Har selvfølgelig måttet smøre hjulene innimellom, men det må man jo regne med... :-)

Vil ha en reisevogn som har litt hjul større til Tuppa siden hun bare er 7 mnd når vi drar til syden, derfor vurderer vi Easy'en istedet for en 'vanlig' paraplytrille.

Skrevet

Vi har 08 mod. og er kjempe fornøyd med den. Perfekt ferie vogn. Lillegutt sitter veldig godt i den og den kan legges nesten helt flatt slik at han sover godt i den også. Men er enig i at hjulene må smøres. Men det bør alle innimellom. Ellers tror jeg man får hva man betaler for. Gir du det dobbelte så får du jo en mye bedre vogn. Jeg ville ikke d, pga at jeg har en annen jeg bruker til vanlig. Denne er en ekstra trille. Hadde ikke erstattet teutoniaen min med denne for å si d slik:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff og huff.. Har 2006 modell. Den kan ligges helt bak, har kalesj og god plass under og det er jo positivt, men den er et mareritt å kjøre!! Har smurt hjulene flere ganger, men synes den er så vanskelig å styre. Den vil alle andre plasser enn der jeg vil:-) Hvis ungen er super lett (under 10 kg) er det lettere. Jeg styrer nå bevisst unna små hjul på vogner etter min erfaring med carena..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...