Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Håper noen kan gi meg noen råd som har hatt lignende erfaring. er så usikker. Jenta mi på 8 mnd har nesten alltid grønn avføring. Den har normal konsistens og er ikke slimete. jeg er svært nøye med hygienen og hun får grøt,mm,mme,brødskive og div.middag. Har nevnt det for helsesøster og hun sier bare at det tyder på at hun har hatt vondt i magen. Hun følger vektkurven sin fint og har ingen andre symptomer på allergi e.l men jeg blir så usikker. Bør jeg gå til legen for utredning? Har andre hatt babyer med grønn avføring uten at det har vært noe galt? eller har noen av dere erfart at avføringen kan være det eneste symptomet ved allergi e.l??? dette ble dumt og langt men jeg er førstegangsmor og VELDIG usikker:(
selma07 og engel Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ingen erfaring med det, men har erfaring med at det er bedre å gå til lege en gang for mye enn en gang for lite... Så ta en tur til legen, så får du svar og kan slappe mer av:o) Det er ingen grunn til å gå rundt å bekymre seg unødig!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå