drømme mamma Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 uf,nå forstår jeg ingenting.jeg hadde første dag av siste mens 10juni,begynte med pergo 11juni.jeg har testet neg på clear blue to ganger,siste test var nå den 18.igen tegn til mens,men er litt små kvalm og oppblåst i magen....er det noen som har vært bort i lignene med pergo kur.har vanligvis syklus på 28-31 dager. ps fikk dobbel kur med pergo. håper noen kan svare meg.
Dodlimammatil2 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hei, jeg gikk på en enkel pergo kur i mai. Ved ikm hadde jeg en veldig boblende, rumlende følelse i magen, og oppblåst som du sier. Muligens jeg var litt uggen også... jeg testet positivt på dag 29, har vanligvis 28-32 dagers sykluser. Det kan jo være at eggløsningen kom litt senere, den kunne vel det med pergo? Og at du kanskje allikevel er gravid? ¨Masse lykke til hvertfall :-)
*Babyønske* Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Hei hei.. Jeg hadde alle graviditets symptomene når jeg gikk på dobbel pergo, oppblåst mage, kvalme, vondt i puppene osv.. Pluss at jeg hadde så vondt i underlivet når jeg satte meg, måtte sitte meg ned på siden.. Så tror det er normalt.. Eggløsning kommer ofte seinere med pergo... Masse lykke til )
drømme mamma Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 tusen takk for svar. men hvor mye senere kan den komme da,veldig rart at dette skulle skje nå.jeg har gåttpå pergo før for noen år siden men da var det ingen problem med syklusen.ja,ja.får vel vente da.er det noe jeg kan så er det jo å vente.,hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå