Gå til innhold

Svimmel - noen fler?

Anbefalte innlegg

Jeg svimler endel - spesielt når jeg snur meg fort eller reiser meg/setter meg.... har lest i "bøkene" at dette kommer av blodtrykksfall og er vanlig - men rundt uke 7-8.... Jeg er i uke 15 nå, er det like normalt?? Jeg var ikke svimmel i det hele tatt i mitt første svangerskap....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138269213-svimmel-noen-fler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i veke 12- snart 13, og har det slik som du, men ikkje like ille alle dagar. Trudde det hadde med jernlageret også å gjere, men veit ikkje. Er slik innimellom, og har ikkje noko topp jernlager. Har vore slik gjennom begge mine tidlegare svangerskap.

Kan være lavt hemoglobinnivå (jernmangel), og, el. svingende lavt bt. Har selv hatt veldig plager med svimmelhet og flere perioder gjennom dagen jeg ligger rett ut i halv time time og allt går helt rundt, føler jeg skal besvime hvert øyeblikk....men legen fant hverken lave hemoglobinverdier eller sps lavt bt. Antydet at jeg kunn ha fått svangerskapsmigrene... er hverfall skikkelig ubehagelig og føler jeg ikke får gjordt noen ting for jeg føler jeg går i bakken. Er rimelig lei:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...