ängel Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hei alle! Har et (sikkert litt teit) spørsmål om bruk av pc. Er det farlig og sitte med laptopen på fanget når man er gravid? Tenker på f.eks stråling, hvis det er det? Eller noe annet.. Bruker pc ganske mye, og har ikke pc-bord, så ble litt nysgjerrig
mini nr to på vei Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hei hei.. Vi gravide tenker jo på alt mulig..hehe..tanken har slått meg også...men jeg er mer bekymret for varmen fra pc'en... (min blir forferdelig varm til tider) Er kvalm..så ligger store deler av dagen..og da er pc'en en god venn.. Prøver å passe på å ikke plasere den på magen..fordi jeg har fått med meg at forsteret er veldig svak når det gjelder overoppheting hvis du får feber f.eks.... så derfor begynte jeg å tenke på dette med varme fra pc.. ????
onacloud Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hei, Enig. Jeg setter alltid pc'en på en pute på fanget...Følet at det hjelper litt :-)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 har aldri slått meg? hverken varme eller strålig. pc'n min balanserer flott oppå magen min.hmm.. burde kanskje sette den på bordet da...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Det med stråling fra laptop skal ikke være farlig. Da det bare er LCD skjermen som sender ut stråling. Men det er så minimalt at det er like "farlig" å se på tv'n om det skulle være så.... Jeg har jobba i bransjen å det er dette jeg har lært hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå