Gå til innhold

ANG BIMTREFF PÅ PEPPES!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ha med barn??? Sønnen min har vært hos far sin på ferie i 2uker, kommer hjem imorra!! så slipper han ikke av syne ett sekund når han kommer hehe :) en sjarmerende liten prins på 3,5 år thihi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig :) Jeg tar med min lille prins også :) Min er litt yngre da ;)

Skrevet

så morro!! blir jo litt sånn DiB og BiM treff da hihi

Skrevet

Ja det blir gøy. Jeg har ikke noen i magen da, bare han utenfor ;)

Håper flere har mulighet også da :)

Skrevet

aha :) bare for å spørre lissom.. hvorfor er du ikke på DiB treffene da? men BiM treffene?

Skrevet

Jeg rotet litt med hva som var hva, har ikke vært så aktiv her. Er mye på et annet forum (svenskt) og der er det samme forum for alle. Og så var jeg på et hyggelig BiM treff i Oslo når jeg var gravid så tenkte jeg at jeg skulle prøve å få sammen noen i Sarpsborg. Tenkte ikke på at BiM treffene er for de som er gravide grunnet det andre forumet ;) Har vært litt i ammetåke her, hehe...

Men nå skrev jeg på treffet på Peppes at det er fellestreff DiB og BiM så kan alle som vil komme :) Har lagt treffet på DiB også. Var jo noen med barn fra før som ville komme også :) Så da blir det kanskje noen med barn fra før som er gravide, noen med barn og noen gravide :) Er kanskje lettere å få sammen litt flere da også?

Skrevet

det er bare koselig det :) har plaga meg litt de BiM treffene, for har som regel sønnen min her, så føler jeg ikke får gått lissom :P

blir både unger i og utenfor mager, så morro :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...