Mrs Cullen ;) Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 og ammer og ikke har fått mensen? og hvor lenge siden er det dere fødte?
snurkelurke Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 gjør det. jeg fikk barn i midten av februar. småen sover hele natta så jeg ammer jo ikke så himla mye heller, så er nok litt heldig som ikke har fått tilbake mensen. (gir 3-4 måltider i døgnet..) og du?
twoboys & a girl Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Fikk barn i slutten av des å har ennå ikke fått mensen. Søstren min fikk i midten av oktober og hun har heller ikke fått den. Begge bruker carazette.
MM&J Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg fikk barn i februar. begynte på cerazette i april. Hadde mens en gang i slutten av april. etter det har jeg ikke fått det tilbake.
lillemor og lillebror Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Hun er 8 1/2 mnd, har enda ikke fått mensen. Nå holder jeg på å trappe ned amming, så får se om jeg får mensen da.
Erisa* Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg ammer, bruker cerazette, fødte for 6 mnd siden, og har heller ikke fått mensen. Har hatt to småblødninger over 3 dager hver, men jeg vet ikke helt om jeg vil kalle det for mensen akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå