Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig å blø når man har en sa?

kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

....???

Har blødd ganske kraftig i over en uke nå, lurer liksom på når det skal gi seg! Har liksom ikke begynt å minske engang!

Har fortsatt smerter også...

Kan det være svangerskap utefor livmoren? Eller burde de ha sett det på UL før jeg hadde sa?

Fortsetter under...

Jeg fikk vite paa sykehuset at det var vanlig aa bloe i ca en uke til to uker. Det skal minske etter de foerste to dagene, saa jeg synes det hoeres ut som om du boer oppsoeke lege. Smertene skal ogsaa gi seg etter det foerste to dagene. Du kan sikkert ringe til vakthavende gynekolog paa ditt naermeste sykehus, det gjorde mannen min naar jeg mistet min baby og vi fikk gode raad over telefonen.

Hvor mye og hvor lenge man blør er veldig varierende. Noen blør noen få dager og andre blør i flere uker. Det er selvsagt også avhengig av hvor langt du var på vei. Jeg mistet i uke 11 og fossblødde den første døgnet. Deretter hadde jeg småblødninger i 5 uker. Jeg hadde aldri vondt da. En uke er uansett ikke så mye, du må forvente at det er minst som en sterk mens, men har du veldig vondt og blør veldig mye ville jeg fått sjekket at du ikke har rester igjen. Hadde du hatt et svangerskap utenfor livmoren ville de sett det på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...