Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille son 3 mån. vill absolut ikke ligge i vogna..han gråter å gråter.det er vanskelig å gå på tur..hva skal jeg gjøre??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde hos oss da hun var ca 4 mndr, når hun skulle sove. Det var helt håpløst og vi prøvde alt mulig, og det eneste som hjalp var å bære henne. Nå viste deg seg at hun har KISS (se www.kiss-kidd.no) som er årsaken til at hun er urolig, men det har blitt mye bedre etter første behandling.

Nå bærer vi henne som oftest til hun sovner, og da kan vi legge henne i vogna. Hvis jeg vil gå en tur med vogna med henne må jeg sørge for at hun er våken og ikke trøtt når hun legges, og så gjør jeg det litt annerledes enn om hun skal sove (tar vogna ut i gangen, og sier "nå skal vi på tur" :-) Men, blir hun trøtt, da begynner skrikingen.

Vi anskaffet bæretøy, en meitai, og hun trives veldig godt i den. Jeg kan gå turer med den også, og har gjort det mer enn med vogn i det siste. Ta en tur på tettinntil.no, der får du masse informasjon om bæring.

Lykke til :-)

Skrevet

Var sånn her også. Brettet et helseteppe og la under madrassen i vogna, slik at hun fikk sett litt. Det gjorde underverker her! :)

Skrevet

jeg håper at det er det..han liker å se rondt..jeg skal prøve.takk skal du ha:)jeg håper at det hjelper..da kan vi kose oss ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...