Løvinne77 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Vi har en liten gutt på 5 måneder som har perioder der han roper og roper og roper, ikke gråting eller på noen måte irritert eller noe, men det virker som han har "oppdaget" stemmen sin og skal utforske hva han kan gjøre med den. Høres ut som tarzanhyl og kan pågå hele dagen, gjerne over 1 time i strekk. Det er ikke mulig å føre en samtale når han holder på, men hvis vi forstyrrer han, tar han opp eller noe, så konsentrerer han seg om det og glemmer hylingen Er dette normalt?
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 ja det er normalt... di oppdager stadig nye ting... og når di oppdager at di kan hyle, er det kjempe gøy.... emilie er 4mnd og hyler som bare det.... å snakker høyt med seg selv... syns det er kjempe morsomt å gøy å høre på ) søde di små....
RødRev Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jepp, det kjenner jeg igjen De eksperimenterer nok med stemmene sine..
Gjest mphs Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Ja det er vanlig. Jenta mi oppdaget den høye stemmen sin like før hun ble 3 mnd og hun syns det er rasende festlig å bruke den:O)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Helt normalt! Emilie har ihvertfall utforska stemmen sin skikkelig!!!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 helt normalt her også!!! han syns det er kjempe gøy!!!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 hahaha. ja, det er nok normalt det. Emily har funnet en lyd som lyder som en moped...bruker den høyt og ofte og helst når vi er ute;) Morsomt
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Helt normalt, bare å ta ørepropper i ørene for han kommer ikke til å slutte med det på en stund. Min lille på 10mnd roper fortsatt MYE!!! Helt utrolig at så mye lyd kan komme ut av en så liten kropp... Min lille roper for å få oppmerksomhet. Han syns selv det er utrolig morsomt, og ler høyt og gliser etter han har hatt ett lite ropekor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå