angelina76 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hei. Har en gutt som blir 2 i november og går nå gravid med nummer to, som også kommer i november... Lurer litt på deltidsutdanning, og skulle gjerne begynt på dette samtidig som jeg er i permisjon, men er litt usikker på hvordan det vil la seg kombinere. Utdanningen jeg tenker på går over 1 år, samlinger en gang pr uke på ettermiddag - kveld, ca 16.30 -20.30, med eksamen 4 ganger på det året, da studiet blir delt inn i fire bolker. Må kjøre en time til studiested også.. Noen med gode råd og som har erfaring med dette??? Spennende studium som jeg tror gir bedre mulighet til å få jobb i nærmiljø etterpå, nå pendler jeg totalt 3 t hver dag til jobb...
smiletryne Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 jeg studerte før og etter jeg fikk min lille prins og det gikk veldig fint. det eneste er at jeg til tider fikk litt litt lite søvn og var veldig trøtt når jeg skulle studere, men eller var alt bra. lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jeg studerte fulltid... tungt, men det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå