jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg skulle kjøpe HIPP mme til jenta mi i går, men kjøpte feil pakke Kom hjem med den pakken som er fra 4 mnd.. jenta mi er 10 uker. Har ikke tenkt å gi henne av den, men lurer bare på hva som er forskjellen på den og den pakken som heter nr. 1, som er fra fødselen av..? Og kan man starte med nr. 2 pakka (den fra 4 mnd) når de er rundt 3 mnd kanskje..? Eller må man vente til de faktisk har runda 4 mnd..
Linnea&Julie Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 man må ikke bytter ut Hipp 1 med Hipp 2. Hipp 2 skal kun brukes om tillegg. Altså når barnet spiser grøt, brød,middagsglass, DA kan du bruke Hipp 2. Altså som tørstedrikk til maten. En tilleggsnæring. Ingen melkemåltider skal byttes ut med Hipp 2.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Åååh, ok.. ja, der ser dere hvor lite jeg kan huff.. Men takker for svar!
*berit* Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg bruker ikke hipp, så kan hende jeg svarer helt feil her. Men når det gjelder NAN, som jeg bruker, så er forskjellen på 1 og 2 at det er mer jern i 2(+ en forskjell på en ting til som jeg ikke kommer på akkurat nå). Derfor anbefales det å gå over til nr. 2 når barnet er 4mnd. Tenkte kanskje det er slik med HIPP også...?
line_n & sara Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 nei, det er ikke slik med hipp..ganske forvirrende i grunn! sendte en mail til hipp og spurte hva som var greia! og det er som hun over sier, kun et tilegg og ikke morsmelkserstatning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå