Gå til innhold

Graviditetssymptomene forsvant plutselig - grunn til bekymring?

hannetroll

Anbefalte innlegg

Etter to uker med kavlme og brystspreng, forsvant begge deler plutselig i løpet av gårsdagen, helt og holdent. Er heller ikke trøtt og sliten som jeg har vært de siste to ukene, men føler meg i tipp topp form. Som om jeg ikke skulle være gravid.

Er 7+4 i dag, og så bankende hjerte på UL for en uke siden. Er gravid etter IVF og har vært gjennomen SA tidligere, og er naturlivis veldig bekymret for at dette er en MA.

Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg var 7+0 i går. Noen dager før det hadde jeg nevnt for mannen min at dette så ut til å bli en fin graviditet siden jeg ikke lengre var kvalm og trøtt. Jeg tenkte også at dette så ut til å bli en super graviditet. Så begynte jeg å blø og hadde en spontanabort og ble skrapt ut i dag... Håper ikke du opplever det samme som meg..vi var jo nesten kommet like langt..I kveld rydder jeg vekk babytøyet som jeg alt hadde kjøpt...var så sikker på at det skulle gå fint..Lykke til for deg. Neste gang skal jeg vente helt til slutt før jeg tar sjangs på å glede meg..

Har dessverre heller ingen oppmuntring til deg. Jeg hadde ingen symptomer, og mistet i uke 11. Da hadde det vært dødt en stund... Håper at det ikke er tilfelle for deg. Krysser fingrene for at alt er bra med deg og den lille i magen

xxxxxxxxxx

*klemme på*

Hei,

nå har du fått bare pessimistiske svar, jeg håper det går bra med deg. Det trenger ikke bety at noe er galt, jeg tror det er vanlig at symptomene går opp og ned... Men det er sikkert lurt å sjekke ut for sikkerhets skyld.

Husk at når du spør folk som akkurat har hatt MA/SA så får du svar fra pessimister... :)

Lykke til, jeg håper virkelig at alt er ok med deg og den lille!!!

Hei lille venn. Kommer innom fra 2. trimester en tur for å lese litt her. Må bare få si at jeg opplevde det samme som deg sånn rundt uke7-8. Mistet alle symptomer over natten nesten, så kom de litt tilbake etter noen dager for å forsvinne igjen. Sånn har det egentlig vært hele svangerskapet mitt, så det behøver ikke bety at noe er galt:) Symptomer kan komme og gå litt, det kan være helt normalt:) Jeg var og hørte hjertelyden senest i i forigårs, og kjenner spark hver dag. Så her er alt i orden fortsatt. Så senk skuldrene og slapp av, dersom symptomene dine fortsetter å være fraværenede så kan du jo ta en tur til legen og be om tidlig ul, eventuelt bestille en privat for å se at alt er ok? Det gjorde jeg, og det anbefales, så slipper du å gå og engste deg! Masse lykke til fra meg, 22+3 idag:)

• 3 uker senere...

Annonse

Heisann.. Jeg har dessverre også et pessimistisk svar til deg.. Har hatt en MA, og da forsvant symptomene omkring den tiden fosteret døde. Jeg tenkte ikke over det da, men ser nå at det var sånn.. Har vært gravid en gang til og fått en liten jente.. Nå er jeg gravid igjen og har dessverre mistet symptomene litt jeg også.. Ikke så kvalm lengre og ikke vondt i puppene.. Frykter MA igjen:-( Har bestilt meg en ul i uke 10. Jeg er nå 7+1 og syntes egentlig det var lenge å vente men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...