Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 dytter litt på denne jeg Kanskje noen har kommet hjem fra ferie
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei, hei! Hvis det blir noe egg utav det skal jeg ha uttak uke 37. Kommer imidlertid ikke til å si så mye om forsøket uten at det blir skikkelig misslykka, da det kanskje vil "såre" flere her inne om en moden trebarnsmor blir gravid igjen. Og blir jeg gravid får jeg trolig OHSS som i 2006, så da er det nok rett inn på sjukehuset for tøff behandling. Vi får se, jeg gru-gleder meg. Kommer likevel til å følge dere andre med spenning og ønske om mest mulig lykke til med førstkommende forsøk - måtte spesielt "sliterne" lykkes nå) mvh
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Hva er OHSS? Kunne sikker googlet det, men spør i stedet jeg Når starter du medisinering da? Jeg starter nesespray 10.aug. Skulle gjerne vært i gang for lenge siden jeg, men sånn ble det da ikke En moden trebarnsmor er også hjertelig velkommen her
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Hei igjen Turbotrollet! Jeg ble overstimulert (Ovarialt Hyper Stimulerings Syndrom) med mine 17 egg sist gang. Skulle ikke skje en 41-åring, men så har jeg PCOS, så det skjedde likevel. Fikk store eggstokker, blodverdier helt på blåbærtur (tjukt blod med fare for blodpropp) og mye væske i buk som ble tappet. Målte daglig urinproduksjon på sykehuset, låg med intravenøst i nesten 2 uker. Fikk også blodfortynnende. delvis sykemeldt helt til uke 10, men jammen ble det en liten gutt av det i juni 2007! Tre fryse egg satt inn i mai førte til ingenting, derfor et siste ordinært søskenforsøk. Men nå håper jeg det blir uten OHSS! Jeg starter nesespray 9. august, og sprayer drøye 2 uker før sprøyter. Min mann må til pers med TESA/PESA (operativt uttak av sæd med nåler), så det er svært mye som skal klaffe for at det blir noe. I og med at vi har barn fra før er det imidlertid ikke annet psykisk drawback enn denne mulige overstimuleringen. Pluss at jeg har flere barnløse venner som har passert 40, så jeg vet at de ikke har det så godt hvis jeg får stor mage på ny, slik er det bare. Jeg kan skjønne det så godt, og det gjør meg litt ille til mote..så er det flere her inne som forteller hvor leie seg de blir av andres gravide-mager når de ikke lykkes selv. Huff, det er ikke så kjekt..angrer litt på at jeg kom inn på disse sider. Men vi kan jo dele erfaringer og heie på hverandre uavhengig av bakrunn, så jeg heier på deg i uke 37 Turbotrollet;) mvh
tomtom:O) Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hei! Da har jeg snakket med klinikken i dag, og de skulle sende meg nye medisiner og papirer på det forestående. Jeg hadde ett negativt forsøk i uke 22, og skulle til igjen i uke 35, men pga forsinket mens denne mnd er jeg blitt forskjøvet en uke og havner derfor her i uke 37 med dere. Vi får krysse fingrene for at det blir en bra uke, selv om sykepleier på klinikken sa de egentlig hadde helt fullt den uken så det blir travelt. Men de er jo profesjonelle så alle blir vel ivaretatt etter beste evne:O)... Hvor holder dere til da? Jeg er på st. Olav
Viktoriana Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hvis ikke syklusen klusser det til regner jeg med at det blir uttak i uke 37. Kjenner jeg begynner å bli klar for nytt forsøk etter et negativt fryseforsøk i juni.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Jeg holder til på Rikshospitalet. Har hatt 2 negative AIH og første IVF i mai. Endte med hcg på 43 og begynte å blø like etter. Var litt bekymret for om neste forsøk kanskje ble utsatt pga at jeg ikke fikk mens igjen etter forsøket i mai, men den kom på dagen 2 mnd etter sist mens, så det klaffet da likevel. Starter sprayingen 10.august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå