Gå til innhold

Søvnproblemer.

Anbefalte innlegg

Er 35 uker på vei, det startet vell for fult for kanskje en uke siden. Klarer rett og slett ikke å få sove. Hodet mitt er kjempe trøtt, mens kroppen vil ikke sove og kribler og klør. Har blitt et stort problem for meg da jeg har begynt å grue meg til å legge meg siden det tar ihvertfall 3 timer før jeg klarer å sove litt, så våkner jeg igjen. Har i tillegg en samboer som syntes dette er vanskelig å forstå. Mitt inntrykk er at han mener jeg vrir meg unødvendig i senga, da får jo stakkars ikke han sove.

Er det flerer som har det sånn? Vet ikke hvor lenge jeg holder ut, da det virkelig tærer på å ikke få sove når man er kjempe trøtt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138266497-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på akkurat samme måten, er også i uke 35. Jeg sovner ganske greit, men våkner rundt 03-tiden HVER BIDIGE NATT, klarer ikke sovne igjen uansett hvor trøtt jeg er. Jeg står opp, spisr og drikker litt, surfer på BIM og legger meg et par timer senere. Pleier da å sovne i ren utmattelse..... Ganske slitsomt. Trenger den søvnen jeg kan få med tanke på at fødselen ikke er så langt unna. Føler meg tung i kroppen, sliten og utmattet.... Lykke til videre med søvnen. Vi får satse på at dette snart går over.

jeg sovner greit om kvelden, men våkner etter kun kort tid. De nettene det går 2 timer uten oppvåkning blir jeg overrasket når jeg ser på klokken. Har nå 20 dager igjen til termin. Det blir slitsomme dager med lite søvn. men vi er ikke alene. Mange har det slik. Det heter at vi forbereder oss til babyen kommer. Den våkner jo om natta. Jeg ville nå foretrukket å sove godt fram til fødsel. Lykke til med sovinga, jeg gruer meg til hver natt.

Sover ikke så veldig godt om natta jeg heller, men det er stort sett pga vondt bekken hver gang jeg skal snu meg eller at babyen i magen har "fest" med masse spark... men er like irriterende for det! Trenger jo litt søvn også, heldigvis så har jeg mulighet til å slappe av litt på dagen og det gjør jeg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...