Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sunn I va - høres ut som et eller annet Molde-uttrykk... Aldri likt det navnet. Mathea får meg til å tenke på overpopulære Mathias og Thea, virker som en litt fantasiløs sammenslåing av disse to... Sorry - ikke mye positivt fra meg men... MÅ jeg velge, så foretrekker jeg Sunniva tror jeg....

Annonse

Gratulerer med adopsjon, blir sikkert kjempestas! :-) Så koselig!

Sunniva synes jeg egentlig er litt dystert - litt gammel, norsk bondekjerring, for å være helt ærlig. Litt tungt navn.

Synne er den rake motsetning - lyst, ledig, vakkert og flott. Et navn jeg liker utrolig godt.

Mathea er bare det nydeligste navnet i verden omtrent, utrolig pent. Men bekymrer meg litt at det har begynt å bli så populært.

Tror Synne ville vært fantastisk på en liten adoptert jente :-) Stemmer på det, i alle fall!

Gratulerer så mye med Adopsjon! Er det en liten Kina jente dere venter?:) Blir sikkert kjempe stas! Før likte jeg ikke Mathea.. men nå bgjynner jeg plutselig og like det:-) Synne er sånn midt på treet.. det er koselig men minner meg litt om og synde.. SUNNIVA er nok favoritten her;-) Jeg synes det er et lyst, varmt, koselig og sjamerende navn! Passer på både barn og voksne.

Synne kommer på andreplass, Mathea på tredje.

MASSE LYKKE TIL!<3

Vi skal adoptere fra Kina. Vi vet jo ikke om det blir ei jente, de siste årene har det kommet noen gutter også. Vi har heller ikke guttenavnet klart om vi skulle få gutt:-), så da gjelder det å tenke kjapt. Men, det blir nok en August, Oskar eller Kasper hvis vi får en sønn. Vi har nok vært mest fokusert på jentenavn siden det kommer flest jenter fra Kina. Takk for gode tilbakemeldinger.

Takk for mange tilbakemeldinger fra dere. Jeg må spørre dere om litt mere hjelp:-)

Synes dere at Mathea, Sunniva og Synne står best alene, eller kan dere komme med forslag til dobbelnavn? Hva med eks. Synne Mathea?

Mannen er fortsatt fast bestemt på Sunniva, har dere forslag på et mellomnavn som passer til? Han ble veldig glad for å høre at det var så mange her inne som støttet han i navnevalg:-)

Gratulerer så masse med barnet dere snart vil få.

Vi venter da en Matea her i huset om litt, så for oss er da Mathea slik dere skriver det det fineste av deres forslag.

Sunniva er ikke min favoritt, men Synne er veldig sjarmende synest jeg.

Lykke til...Av guttenavnene synest jeg at Kasper var ett veldig fint navn...

Masse lykke til med barnet og navnevalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...