Gå til innhold

Emmaljunga edge duo combi vogn?

Anbefalte innlegg

Er det noen som her inne som har kjøpt vogn allerede? Eller er det tidlig? Hvilken vogn har dere kjøpt? Vi lurer på om vi skal kjøpe en Emmaljunga Edge duo vogn. Er det noen som har erfaring med den modellen? Vi har lite peiling på vogner, men synes den ser bra ut på alle måter. Den er ganske kostbar så jeg vil jo gjerne at vi skal bli fornøyde. Er det noen som har andre vogner å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138266140-emmaljunga-edge-duo-combi-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal selv ha den vognen, og har funnet ut at den va bra til vinter bruk også ,utrolig godt understell på den vognen. men synes enda det e r litt tidlig å kjøpe vogn men kan vel ikke vente så lenge.. men vet at dem skal få inn 2009 modellan i august så har litt løst til å se dem før vi kjøper.

Vi har bestilt vogn allerede vi! Ikke hentet den enda da... Men fikk beskjed i butikken om at vi ikke fikk den før i midten av september (bestilte i slutten av juni)... , det viste seg å ikke stemme da, men kan være lang leveringstid på vise farger!

Vi bestilte Emmaljunga Mondial vi - Mondialen og Edgen er veldig like - eneste forskjellen var at det på Mondialen er bærehåndtak og ikke på Edgen, mens på Edgen er det solskjerm, og det er det ikke på Mondialen. Vi må ha bærehåndtak, så valget var klart. Synes også den er hakket finere å se på, men det er jo en smaksak! :)

Tror det er en veldig bra vogn, såfremt du har bil med litt størrelse på bagasjerommet og ikke skal trille hovedsaklig i byen...

Den er stor og lun og ypperlig på vinterføre:)

Vi har også bestillt emmaljunga duo edge. Har ikke hentet den ennå, men den er klar. Bestillte fra forrige års-modell, for jeg ville ha den brune og sorte, som nå er gått ut av produksjon. Har bare hørt om positive erfaringer med denne vognen, så jeg tror den er vel verdt pengene...Bor du nær svenskegrensen kan jeg anbefale deg kattis babyshop i strømstad. Der er den endel billigere en i Norge (tror ca 1500 kr).

Vi har den vognen og den kan absolutt anbefales. Kjøpte den for 2 år siden til storesøster på snart 2 år. Kjempetilfreds Helt super vogn og absolutt verdt pengene!!!! Kjøpte stellebag og ullpose til. det var kjempeideelt og ullposen er veldig billig i forhold til f.eks. voksipose. Må bruke litt mer klær i den, men er mye mer tilfreds enn med voksiposen vi har i barnehagen. Vognen er litt tung og stor men har en kjempestor bag som betyr at du kan bruke vognen lenge. Ypperlig om du har litt annet enn asfalt å trille på. Har en sittefunksjon i bagen som du kan vippe opp og luftinga er helt topp. Vi har akkurat byttet til ny vogn men har brukt vogna helt til mai. og den er like fin til neste mann.

Om dere velger denne kommer dere aldri til å angre. Helt sikkert!!!!

Annonse

Å, så godt å høre, for denne kjøpte vi for tre dager siden. I Kattis Babyshop i strömstad. 1200 kr billigere enn i norge. Den koster vel 7895 NOK og hos Kattis Babyshop kosta den 7600 SEK men inkludert stelleveske. Gjort om til NOK ble prisen faktisk bare 6700!!!!

Syns den er kjempefin, og vi valgte den nettopp fordi vi ønsker å gå tur ikke bare på asfalt eller inne på kjøpesentre. Gleeeder meg til å bruke den! Men det er jo lenge igjen til enda..

Er det?? Hm, fikk beskjed på butikken at det var eneste forskjellen vi!

Flaks for meg, jeg synes mondialen var finest! Sambo likte edgen best, men gikk med på mondial pga bæreselene;) Hihi...

Kjempefine vogner begge to da! :)

Gleder meg sånn til å trille vesla rundt i den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...