StorkeMammaen Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Før jeg var gravid så hadde jeg alle navnene jklare, men nå er det liksom ingen som er fine syns jeg. Det er nesten så jeg håper det ikke blir gutt, for da tror jeg ikke at jeg klarer å finne navn... Så hva syns dere om de navnene? Kom gjerne med noen forslag? Jeg liker litt gamle/søte navn..
volve Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Stella er nydelig og Aksel er helt ok. Andre forslag til "gamle og søte" navn: Clara Karla Cora Synne Synnøve Maya Erle Aslak Even Severin Lyder Søren Erlend Cornelius
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Hva med Selma? Sofie Mina Frida Johanne/a Alma Aksel er helt greit Johannes Emil Mads/Mats Iver
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Aksel synes jeg er fint. Kan evt også staves Axel. Jeg synes Johan, Simon, Jakob og August er litt i samme stil Stella er jeg litt usikker på. Fin klang, men gir veldig assosiasjoner til hestebøker fra 90-tallet. Kan kanskje stå i fare for å bli litt harry. Hva med Tuva, Aurora, Olivia, Elisa, Ella, Johanna...
Vannmann35 Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Aksel er fint, og for så vidt Stella også. Eneste er at jeg tenker på 90-talls artisten Stella Getz, sat at jeg forbinder Stella mest med et hundenavn...
prebs Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg liker ikke Stella, men synes Aksel er kjempeflott!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Ikke så veldig begeistret for noen av dem egentlig. Stella heter nabohunden, men det gjør vel ingenting... Hva med Stina isteden, det liker jeg. Aksel kunne jeg ikke brukt selv!
grace&hope Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Aksel er tøft. Stella var litt bob-bob, men Selma synes jeg er kjempefint!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Aksel er flott, forbinder det bare litt med det engelske ordet 'ax' (øks). Stella liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå