karo23 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 hei på dere.. jeg går på min første pergo og har noe spm iforhold til dette. jeg har fått en slags "oppskrift" fra legen min i forhold til hvordan man skal gå fram. og etter å ha tatt provera og pergo kommer punkt 3 hvor det står: ha samlaier etter du var ferdig med pergotime og minst en uke framover.videre står det eggløsningen kommer ca en uke etter siste tablett med pergotime. kan dette stemme??for er det ikke når man har eggløsning at man burde ha samleie. eller skal det værerett etter pergo slutt? noen som kan hjelpe meg???
RTprøver Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 En real serie med orgasmer kan faktisk kickstarte eggløsningen igang Men ja, som du skriver så skal dere ha sex etter pergoslutt og MINST en uke fremover, altså til eggløsningen, og helst enda lengre. Det er godt for kropp og sinn med mye sex. Øker også sjangsen for befruktning Og, det kan bli bebis av å ha sex 2-3 dager før eggløsning. Noen sædceller lever såpass lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå