Gå til innhold

se hit !! trenger råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi ha pass til vår lille engel, vi skal på fest og blir borte fra kvelden i 6-7 -tiden, og kommer hjem mellom 2 og 4 natten.

Problemet er at siden hun er så knyttet til meg, så er jeg redd hun ikke føler seg trygg med andre når jeg er borte,( hun er 4 mnd).

Hun har hatt mye kontakt med besteforeldrene (som skal passe), men andre er liksom ikke bra nokk når hun trenger trøst og sånn,da er det bare til mamma hun skal..

andre som har dårlig samvittighet når de skal ut?...jeg blir alltid lei meg når jeg skal ut døren og bli borte hele kvelden, det er ikke SÅ ofte vi har barnepass så lenge heller, derfor synes hun kanskje det er nifst når mamma og pappa er borte?...

en ting til er jo at både jeg og pappan er rolige typer,mens svigermor har en tendens til å snakke mye og HØYERE en oss...

gullet blir bare reddere henne da når hun hever stemmen for å overdøve skrikingen hennes.

hvordan er det når dere andre skal ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner tankegangen din, men jeg har ikke hatt barnepass ennå (gutten min er 4,5 mnd). Orker ikke tanken å være borte fra han i ett sekund..hehe.... hadde aldri i livet forestillt meg at jeg skulle være sånn.. lo rått av folk som var sånn før jeg fikk barn selv... uff.. håper jeg blir bedre snart!

Kos deg ute, engelen din har det nok kjempefint, det er bare morshjertene våre som sliter med dårlig samvittighet - helt unødvendig.

Skrevet

Hvis hun ikke legger seg så sent, kan du jo legge henne selv for kvelden før dere drar, hvis det får deg til å føle deg bedre. Ikke det at du trenger å ha dårlig samvittighet hvis du ikke gjør det ;)

Min har kun hatt barnevakt en gang, og da var det mine foreldre som passet han. Da dro jeg allerede i 16-tida, så det var det mamma som både ga han kveldsgrøt, stell og la han, og det gikk helt fint. Men må innrømme at jeg sjekket tlf endel ganger i løpet av kvelden, for å se om hun hadde prøvd å få tak i meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...