Mersa og gutta <3 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Skal ha jentekveld på søndag og trenger tips til jentefilm!
Snupi27 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 du har kanskje sett den før, den er litt gammel men jeg syns den er morsom hver gang.. 3 menn og 1 baby 3 menn som bor sammen så blir en baby satt utenfor døren deres så de må ta seg av den, noe som ikke er så lett for dem =)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Dirty dancing, den ultimate chick flick, finnes ingen bedre jentefilmer enn den! Men dere har kanskje lyst på en dere ikke har sett før, og "alle" har sett Dirty Dancing. Men den tåler absolutt å sees igjen! (Bare ikke gå i fellen, og tro at oppfølgeren, Havana Nights, er verdt å se...! :S )
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 3 menn og 1 baby filmene har jeg sett en del for mange ganger... Og enig, Dirty Dancing er den ultimate jentefilmen, men lyst å se en annen film denne gangen...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Min "beste" jentefilm (grinefilm) er "Man in the moon" med en meget ung Reese Witherspoon. Den er helt fantastisk - jeg husker den i alle fall som det fra sist jeg så den (noen år siden nå). Nydelig!
Mor&barn Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 a walk to remember the notebook sweet home alabama love actually titanic HONEY! I could go on forever!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå