*mamma*til*markus* Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Fins det ett bakovervendt bilsete som ikke tar hele plassen til passasjersete foran?? Et bra sete!!! Har ett craco bilsete nå og er veldig fornøyd, men ingen får plass i passasjersete foran.. er det bare noe vi må leve med eller fins det faktisk sete som man kan ha bakovervendt og samtidig kan bruke passasjersete??
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Tror ulike biler tar ulike seter på ulikt vis ;-) Vi har et BeSafe izi Kid og det synes jeg tillater ganske god benlengde for passasjeren foran i de bilene vi har prøvd det i. Tror det kan være lurt å prøve i bilen egentlig. Noen biler er derimot bare ikke designet for bakovervendte bilstoler virker det som. Den forrige bilen vi hadde var det plass i til det, men ikke til flere barneseter så når nummer 3 måtte over i større sete mått vi rett og slett kjøpe ny bil for at alle tre skulle sitte sikrest mulig.
Yrha Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hei! Har en liknende tråd på skravle om dette, jeg. Må si meg enig med Alva, enkelte biler er bare ikke laget for bakovervendte seter. Vi har en Saab 9-5, en av de største på markedet, men den BeSafe'en vi har arvet er aaaltfor stor i bakovervendt posisjon. Det har noe med setehøyde, setevinkel og plassfordelingen (da snakker jeg om bilen og dens seter). Må nok bare prøve de forskjellige stolene føe dere kjøper. Vi ville aldri kjøpt den vi har, men har som sagt arvet. Vurderer å kjøpe ny for å gjøre livet lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå