Gå til innhold

Fest med trøndertema, hva skal jeg ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest med trøndere og de skal ha trøndertema. Greit for mennene som skal ha skinnvest og høyvannsbukse. Men hva går damene med? Miniskjørt og grilljakke? Sliter litt, noen tips?

Skrevet

Svart åletrang dongeribukse, og en litt sånn 80 talls preget topp. Ikke glem TYKT hårstrikk.

Skrevet

Hallo! Jeg er fra Trøndelag, grilldress du liksom :-)

Hva med Rosenborg-drakt?

Skrevet

Skinnvest og mokkasiner. Eller allværsjakke......er hvertfall det som minner meg mest om mine tre år i trondheim....

Skrevet

og mannen må ikke glemme hvite tennissokker oppi mokasinene....

Skrevet

Vær mann davel! Bart og skinnvest;) Og ja, mokkasiner med hvite tennissokker i;) *ler* Får kjøpt kul løsbart til å "klype" fast i nesa i leikebutikken!

Skrevet

Glem for all del ikke snusen under leppa...

Skrevet

Jeg vet ikke med andre trøndere jeg, men jeg går vanligvis kledd i klær jeg...

Skrevet

Hehe... Tror ikke trøndere skal svare på denne tråden.. ;) Det blir litt som at en svenske skal forsvare alle svenskevitsene om han.. Eller blondina om vitsene om henne...

Man har vel en slags "vrangforestilling" om trøndere, på lik linje med campingfolk i grilldress ;)

Skrevet

Interessant tema på festen. Aldri hørt om før.

Også veldig interessant å se hva dere ikke trøndere tenker om klesstilen til trøndere. Heldigivs sitter stereotypene på herrefronten ser jeg ;o)

Mona Grudt er jo trønder, hva med å stille i missekjole og krone???? Garantert den eneste som gjør det.

Hilsen Trønder

Skrevet

Kaldkarsk på cola-flaske. Adidas-bukse med rullings i baklomma. Og DDE t-skjorte som er knyta i midja. Hihi!

Skrevet

hørt om fest med skinnvest som utflytta trøndere hadde. jeg ville tatt på skinnvest og mokkasiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...