kaje Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Den positive testen jeg hadde håpet på kom ikke... Etter at jeg har fått ut litt av denne sorgen... skal jeg prøve å mobilisere krefter til et fryse forsøk så raskt som mulig.. Noen som vet hvor raskt man kan gå igang med fryseforsøk etter en ED??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Kjære Kaje. Så urettferdig dette lotto-spillet er. Noen må virkelig slite og spille lenge,med både liv,helse og økonomi satt på spill.Andre vinner på første lodd. Jeg har ikke ord for hvor trist det var å lese dette. Jeg hadde håpet på gode nyheter fra deg nå. Jeg ønsket deg så inderlig den positive testen. Jeg vet du ikke har det godt nå,og vet hvor tung dagen i dag er for deg. Håper likevel du ser løsninger om litt... Hva med å kontakte klinikken og høre hvor lang pause de anbefaler ? God klem
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Dette var veldig veldig trist og høre, Kaje:((( Jeg fikk gå i gang med frys med en gang i Finland. Fikk blødning ett par dager etter stopp av Progynova og Crinone, og fikk starte direkte opp med Progynova på andre eller tredje blødningsdag. Spør på klinikken:) Noen har kanskje behov for en liten pause etter en sånn påkjenning som man har vært gjennom, men jeg hadde behov for og komme i gang igjen så fort som mulig. Dette må du også kjenne litt på selv. Stor trøsteklem fra meg
Mille38 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Ånei Kaje!!! Det var ikke det jeg ønsket å lese nå! Var så sikker på at det gikk bra for deg nå! Håper du kommer i gang igjen fort! Hvor mange egg har du på frys? Stor klem
tonemor72 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Så synd du ikke lyktes denne gangen, ikke ofte jeg kan si at jeg skjønner hvordan folk har det, men i dette prøverørs-kaoset så vet jeg hvordan det føles. Men man må prøve å tenke positivt, ikke bare for sin egen skyld men også for mannen sin del. Jeg er litt usikker på hva ED står for, men jeg holder selv på med fryseforsøk og jeg tror de vil at man skal ha mens 2 ganger før man setter igang igjen .med progynova (eller hva det nå heter). Det vil si at man får mens etter man har fått negativ test også må man få mens en andre gang, så kan man starte. Det var dette jeg fikk høre fra St.Olavs i trondheim iallefall. Jeg skal igang med mitt 3 forsøk på den mensen jeg venter på nå... om en uke. HVIS jeg ikke har blitt gravid på den "normale" måten. Men regner jo med å ikke være det da
Chaiemae Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Så utrolig trist Kaje. Heldigvis har du egg på frys. Ta godt vare på deg selv.
Nina 40+ Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Åh nei Kaje, så utrolig leit!! :-( Har tenkt på deg og håpet, og krysset fingre og tær... Det er utrolig bra at du har egg på frys. Du har gode sjangser neste gang. Se på første runde som oppvarming, og at kroppen kroppen får venne seg til prosessen. Hold oss oppdatert! Prøvde forresten å sende deg en PM tidligere, men det gikk ikke. Er postkassa di full kanskje...? Sender masse varme tanker og stor trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå