kaje Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Ja da er det over for meg...har ikke mere å si enn at dette er for jævlig. Teste negativt idag :-((
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er så lei meg på dine vegne, Kaje:(( Dette var bare fryktelig trist, og helt for jævlig:(( Verden er SÅ urettferdig noen ganger. Stor trøsteklem
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 å nei det skulle ikke bli sånn.... vet jeg ikke kan si noe som trøster, men jeg sender deg en stor klem iallefall
Oh'rly Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Urk, det var jo ikke sånn det skulle gå =\ Stor trøsteklem fra meg
@Desea Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Kjære Kaje, dette var ordenlig triste nyheter. Det skulle jo virkelig være din tur denne gangen. Du får ta den tiden du trenger nå og ta vare på deg selv, det er lov å "bure seg litt inne nå". Håper også du sakte men sikkert klarer å se fremover, du har jo egg på frys ikkesant? Stor trøsteklem
StorkeMammaen Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Så kjempe trist.. Men du... jeg hadde negativ på dag 13 og positiv på dag 14. Så alt håp er ikke ute, uten at jeg skal gi deg falske forhåpninger. Lykke til uansett. Klemmer
Chaiemae Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Dette var leit å lese Kaje, ta godt vare på deg selv i denne vanskelige tiden.
Storkfrøken69 Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei! Nå ble jeg trist. Jeg hadde liksom håpet at det var din tur nå. Men, du gir deg vel ikke? Jeg har forøvrig også nettopp hatt mitt `ente mislykkede forsøk. Testet negativt på fredag. Men, det skal bli vår tur også !!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå