LykkeligSomMamma Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 ...mine 3 store og 2 små follikler er nå blitt til kun to store på 17 og 19 mm. Hjelp altså, dette er litt mer spennende enn nødvendig. Er det vanlig at noen bare klapper sammen underveis? Vi kjører løpet ut likevel, med tanke på mine to tette eggledere er dette første gangen vi har en reell sjanse og gullegget vet man jo aldri hvor er så... Men er skikkelig redd for at de to siste klapper sammen også, sukk, eller er tomme. Det som er bra er at jeg kan begynne rett på øko-IVF ved neste syklus allerede. Det hjelper å tenke plan B om dette ikke funker. Håper det går bra med alle dere andre også
solsikke73 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Håper det går bra på mandag. Vet desverre ingenting om folikler som blir borte, men jeg skal krysse fingerene for at eggene blir bra... Lykke til
@Desea Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Vi krysser fingrene her for at det er gullegg! Lykke lykke til :-)
LykkeligSomMamma Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Tusen takk for det alle sammen, så godt å ha forumet i alt dette:) hadde uttak i dag. Fikk bare et egg ut, men det var bra egg så vi får håpe:) spurte om hvorfor follikler bare stagnerer men sånt kan skje og de kan ikke kontrollere alt. Syns det er ironisk m så mye ståhei for akkurat det samme jeg får hver måned ellers, men så kan jo kanskje akkurat dette egget være gullegget. Uttak gikk fint, men var redd og det var verst syns jeg. Smertene var til å tåle de, men ville nok vært verre m mange folikler. Nå er det bare å vente til onsdag... Puh! Hvordan går det m dere andre?
Chaiemae Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Håper egget deler seg som det skal og at du blir ruger på onsdag. Krysser fingrene for deg og gullegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå