Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Når fant dere ut at barnet deres hadde dette? Vet det er for tidlig å stille noen diagnose på det før ungen er noen år. Men babyen min er under året, og jeg er nesten 100% sikker på at det er det hun har. Kanskje dere også hadde en liten mistanke før dere fikk selve diagnosen? Kall meg gjerne hysterisk, men jeg kjenner ungen min best, og jeg har lenge merket at hun "skiller seg ut i fra mengden". Håper noen vil komme med seriøse svar
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 De tester som regel ikke før barnet er i skolealder.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jenta vår ble utredet da hun var 3 år. hadde bestandig en liten misstanke, men da hun fremdeles ikke var blitt noe som helst roligere etter fylte 3 år, ble vi hennvist til bup. Vi strevde lenge med nattesøvnen hennes, hun sov ikke en hel natt før hun var nærmere 4 år. Mellomste jenta vår skal også snart til utredning, hun ble 4 år i mars. Har ikke hørt om barn som har blitt utredet før di har fylt 3 år, men jeg er ikke sikker på hvordan det er. Kan føye til at vi har mange i familien med ADHD, dermed tok helsesøster oss mer alvorlig da vi forklarte hvilke problemer vi hadde med henne, hun har en strek grad av ADHD, hun er nå 6 år og vi har langt i gjenn enda:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå