Gå til innhold

Go'boken eller bokklubben barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er på tide å få bopen inn i en bokklubb så vi kan få litt mer lesestoff i hus. Hvilken bør vi velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke prøvd bokklubben barn men er veldig fornøyde med goboken

der kan man selv velge hvor ofte man vil ha pakker avbestille deler av pakke og justere alder på pakken

Skrevet

Jeg anbefaler iallefall ikke DIsney-bokklubben, der får du lite for pengene! Tynn bok + lydbok for 140, og "ekstratingene" er virkelig billige. Tror jeg skal satese på Boklubben barn, synes de har mange bra titler, men ikke riktig bestemt meg ennå.

Hvis man er flink til å avbestille kan man jo melde seg inn i flere og se, og så bare stå i den man liker best.

Skrevet

Hei. Jenta mi er medlem i begge. Og jeg må definitivt si at Go`boken er best. Den følger aldersgruppa bedre. Og jeg syns det er koselig at de fleste tekstene i bøkene går på rim. Det er også veldig fargerike bøker som er vanskelige å ødelegge.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Go´boken nå, men regner med å bytte til Bokklubben etter noen år. (Go´boken går bare til 6 år, men regner med vi bytter før det).

Skrevet

Tenker akkurat det samme som ifie faktisk. Foreløbig er vi veldig godt fornøyd med go`boken og tulla elsker å få pakker derifra.

Skrevet

Vi er med i goboken og anbefaller den ikke. Avbestiller den hver gang. Ble med pga. velkomstpakken. Er veldig interressert i at vesla skal lære å like bøker. Men synes goboken har mye rart. Personlig tror jeg du får mest igjen for pengene av å gå på bokhandelen. Anbefaller 'Den lille larva aldrimett' feks. Kjempe fin og enkel barnebokm med fantastisk utforming. I tillegg har den beholt det narrative aspektet som bøker etter min mening bør gjøre. Mange bøker for barn handler desverre om ingenting...

Men det var min (en lærers) mening, sikkert mange andre

Skrevet

Vi er kjempe fornøyde med goboken og snuppa elsker bøker. Vi har ikke avbestilt en eneste pakke vi. :)

Skrevet

Jeg var ikke så fornøyd med goboken i starten, men nå blir vi bare mer og mer fornøyde og tuppa selv er veldig glad i bøkene.

Skrevet

Vi var med i goboken til å begynne med, men var ikke fornøyd da. Mest pga kundeservicen egentlig....

Ble derfor med i en annen, husker ikke hva den heter, barnas egen bokklubb eller noe sånt?? Men har avbestilt hver eneste bokpakke. Så nå har vi meldt oss inn igjen i Goboken, der har de i alle fall noen bra bøker i ny og ne.

Skrevet

Er med i begge men avbestiller relativt ofte bøker fra bokklubben barn. Jeg syns ikke bøkene der følger alderen så bra som Go boken. Så jeg anbefaler Go boken.

Skrevet

Har såvidt prøvd goboken og var ikke veldig begeistret. Virket som det ofte fulgte med andre småting enn bøker, og det har ikke jeg sans for. Synes det var tungvint å avbestille også. Ville heller valgt bokklubbens barn selv om de kanskje har mer for litt større barn, eller bare kjøpt litt bøker innimellom, som er den løsningen jeg liker best!

Skrevet

Go`boken er temmeleg jalla i likheit med ein del andre bokklubbar for barn. Kjøp heller nokre skikkelege bøker på bokhandelen -som ei over her sa, eller gå på biblioteket.

Verkar som det er mødrene som knapt har lest ei skjønnlitterær bok i heile sitt liv som hiv seg over Go`boken o.l. (berre ein observasjon i omgangskretsen).

Skrevet

Snuppa her i huset er medlem i Go`boken, men merker at jeg avbestiller mer og mer av bøkene... De første bøkene var greie, men syns nå at bøkene er veldig kjedelige og gir ingen mening! Dårlige bilder og enda verre teksting...

Skrevet

Jeg anbefaler Bokklubbens barn. Men vi avbestiller mye bøker pga at de ikke passer alderen på Småen. Tror aldersgruppene passer bedre når han blir litt eldre. Så det blir ofte til at jeg ser etter noe som passer. Nå syns jeg Bokklubbens barn virker som mye mer kvalitet enn Go`boken...

Skrevet

Tenker som fler over her - Goboken nå - og Bokklubbens barn når han blir større. Han er super fornøyd med bøkene fra bokklubben. Det er mange på rim og mange sangbøker. Bøker med ting man kan kjenne på og bøker med luker som han kan åpne. Var noen over her som klagde over innholdet - forstår ikke helt hva de krever av bøker til så små? Min sønn har iallefall ikke tid til å vente på at jeg skal lese en hel bok. Han ser mest på bildene og vi sier "mø sier kua" , "titt-tei der var jenta" etc.. - han storkoser seg. At det følger med en liten ting i ny og ne syntes jeg bare er morro. Kosekluten vi fikk der har han hatt i sengen siden vi fikk den. Vi er fornøyde med go-boken. Men når han blir litt eldre og er mer opptatt av innholdet i bøkene -da går vi nok over til Bokklubbens barn.

Skrevet

Var medlem i goboken med mitt første barn...men var ikkje fornøgd i det heile tatt....bøkene lå langt foran ungen min i allefall...hadde ingen glede av dei...så meldte meg ut...

men enda den dag i dag så ringer dei støtt og stadig å prøver å få meg meldt inn igjen...har ringt fleire ganger for kvar unge eg har fått etter nr 1(2 stk') og dei gir seg ikkje....her om dagen ringte dei å sa at dei såg at eg hadde fått eit barn i 07...eg svarte ja.dei lurte på når det va født..så sa eg datoen.så seier ho,da skal eg bare ta opp på tape kva me er blitt einige om..og eg hadde ikkje svart ja på noke som helst...er så utspekulerte at eg blir så forbanna...har hatt lyst til å melde dei til politiet fleire ganger...nei holdt dekan vekke frå goboken..da er mitt råd

Skrevet

Enig i at det gjerne ikke er det store litterære innholdet i goboken, har flere ganger reagert på språket som tydeligvis er oversatt fra engelsk/amerikansk MEN så er ikke språket det viktigste for gutten min på 15 mnd og så lenge så fortsetter vi med goboken. Han elsker å lese bøker og jeg håper at han arver min leselyst. Så langt elsker han disse bøkene fordi de inneholder ting som han liker som f.eks dyr, biler osv osv. Favoritten for tiden er en tykk bok som bare inneholder masse bilder med ting han kjenner til, fra dyr til kjøkken til bad, mat osv osv Denne kan vi titte på lenge og han peker, ler, gjentar ordene han kjenner og synes vi får mye ut av den. Eneste negative er vel at det er litt mange bilder av hans favorittting kjeks så hver gang han ser bilde så prøver han å dra meg ut på kjøkkenet for å finne noen ,-). Hvis man ikke ønsker småtingene med så kan man avbestille deler av pakken, jeg sjekker innholdet hver mnd og bestiller kun det jeg vil ha.

P.S og joda jeg er en fornøyd goboken kunde med både høyere utdannelse og det innen litteratur bla...

Skrevet

Poden her er medlem i Barnas egen bokverden og vi er kjempefornøyd med den, alltid bra bøker og er mange han kan lese selv uten at vi trenger være redd for at bøkene blir ødelagt. Kan avbestille så mange pakker man selv vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...