Gå til innhold

Erfaring med chicco trille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en Chicco trille vi er kjempefornøyd med. Den er ikke av den trendy sorten men gud så praktisk. Den har full liggestilling lett dunpose til 5 punktsseler fotpose og regntrekk lomme på kalesj til lommebok, mobil etc. Den legges lett sammen med et håndtrykk. Den har også justerbare håndtak og låsbare hjul. Både sambo og jeg har vært veldig fornøyd med denne. Den har ihverfall vært genial på reise og som fullverdig vogn i barnehagen.

Jeg anbefaler ihvertfall Chicco.

Vi har en chicco trille, og er veldig fornøyd. Vet ikke akkurat hva den heter, kostet 1390 tror jeg.. med regntrekk og fottrekk, men fottrekket har vi omtrent ikke brukt.. syns det sitter litt rart på vognen (dårlig plass til beina når det er på, og høyt oppi ansiktet på små barn).

Kjøpte den til lillegutt da han var 6mnd, nå er han snart 3år.. Trillen har holdt seg fint og lillegutt liker den godt. Nesten full liggestilling, 5 punkt-sele, lomme bakpå taket og grei plass under vognen! Veldig enkel å slå sammen og GOD å trille!!

Tusen takk for svar dere! Får trillen senere denne uken, gleder meg nå. Det fulgte med fottrekk og regntrekk. Har liten bil så vogna tar mesteparten av plassen. Greit med en liten trille når en skal på shopping eller ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...