Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Fant ut at jeg var gravid i går:) vi har prøvd en stund, så dette er gode nyheter! litt usikker på hva jeg skal gjøre framover, så jeg ringte legekontoret.. fikk time 26.august! det er jo 5 uker til! synes dette var ulidelig lenge jeg da.. er det vanlig???
Baby i vente Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er helt normalt. Jeg har fått legetime 2 september. Da er jeg 12 uker på vei. Mellom uke 10 og 14 har vært normalt for de som jeg kjenner. Var i uke 12 sist gang også. Men forstår deg godt, forrige gang følte jeg akkurat det samme om deg. På legetimen din bekrafter de ikke graviditeten med urin/ blodprøve, men legen kjenner på livmoren. Det må nesten gå såpass med tid for å kunne kjenne den godt. Hvis du er heldig får du også høre hjertelyden til barnet.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hei og takk for svar:) er ikke så greit å vite slikt når det er første gangen.. har mange venninner som har barn og sånn, men hvordan spør om slikt uten å fortelle at man skal ha selv liksom? går ikke an det:) bra side dette her, finner jo ut litt av hvert:)
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hmm. Jeg er i 7.uke, fant ut at jeg var gravid for 4 dager siden. Ringte legen og sa jeg ville ha time for å få bekreftet svangerskapet og for en samtale. Dette gjorde jeg også sist gang jeg var gravid (SA for 2 år siden). Da var jeg til legen i uke 5, og de sendte inn papirer til sykehuset og jeg fikk brev i posten om UL i uke 12 noen dager senere. Fikk med meg brosjyrer og bok om svangerskap hjem fra legen den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå