Lacey*har fått erta Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er nå i uke 27 (par dager igjen før uke28) Det er omtrent 10 uker siden jeg var på ordinær UL og tok fostervannsprøve. Omtrent ti uker siden jeg hadde prematur vannavgang, og selvfølgelig tilhører jeg den lille prosentgruppen hvor det tar lang tid før det lille hullet gror. Jeg har sengeleie, men får heldigvis være hjemme. Er på UL kontroll annenhver uke for å sjekke at hjertet til lillemann er stabilt (siden det ligger på høyre side) og at det ikke er noe vann i kroppen hans. Han har det like fint hver gang, så her er det bare å krysse fingrene for at han overlever:) Sjangsene er jo bedre og bedre for hver dag. Og jeg setter inmari pris på at jeg har blitt gravid så fort etter inseminasjon. Alt man kan være takknemlig for er bra:) I dag var jeg på ny sjekk og siden jeg fortsatt lekker fostervann så satt de en lungemodningssprøyte. Kjekt å ha i tillfelle det værste skulle skje og at en tidlig fødsel setter i gang. Da er det liksom et problem mindre. jeg har strengere regler nå, for to uker siden fikk jeg bevege meg litt mer. Gjøre litt mer huslige ting og reise på besøk til mine foreldre. Men nå får jeg ikke forlate byen, gjøre noe fysisk eller stresse. Men jeg er fortsatt så glad for at jeg får lov til å være hjemme. At jeg får lov til å være gravid. Og jeg tenker på alle de som har det så fryktelig mye værre enn meg. Alt dette surrer i hodet mitt når jeg er litt deppa, og da forstår jeg også hvor heldig jeg er, selv med et alvorlig sykt barn. Jeg får ikke lov av meg selv til å klage;) Bare en liten oppdatering fra meg. Sikkert ikke så artig å lese om, men jeg kjeder meg nå her jeg ligger, så bær over med meg;)
Tjorven1 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Takk for oppdateringen :-) Har lurt på hvordan dere har hatt det, og tenkte på deg da jeg så nyhetene i forrige dagen, ang premature barn. Og fikk en følelse at dette går bra! Jeg synes du er kjempe flink jeg! Du tenker rett, men det er ikke lett - og du har lov å klage og være redd og beskymret :-) Og du tenker vel ikke på noe annet heller.. Jeg synes du er beundringverdig - og om noen mnd nå kommer sønnen din, og da er alt dette vært verd det! Lykke til - og masse gode tanker til deg fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå