Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 snuppa mi er 6 mnd og kan si pappa, hun sitter selv(ustødig enda men) hun snur seg begge veier(gjort det lenge nå) og hun åler seg frem for fullt. hs sier det ikke er lenge før hun krabber:) flinke jinta mi hihi
solsikkemamman Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Flott at jenta di klarer alt dette, men slike innlegg provoserer meg sånn altså!!! Barnas utvikling når de er 6 mnd kan jo ikke sammenliges i det hele tatt og jeg syns det blir å hovere litt liksom... Det sitter kanskje en førstegangs mor å leser dette og blir kjempe stressa fordi hennes 6 mnd gamle ikke kan noe av dette...og det er jo mer vanlig enn å kunne alt det der.. Poen get med slike forum er vel å hjelpe og råde hverandre, ikke det motsatte...
RødRev Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hm, jeg må si at jeg forstår dere begge på en måte. Det er fristende å skryte av det største man har i verden, samtidig som det definitvt trigger bekymring hos andre mødre. Jeg kjenner på denne uroen, men har bestemt meg for en ting: ungen min skal ikke kjenne på prestasjonskrav allerede fra han er seks måneder!! Så selv om han ikke ruller fra rygg til mage ennå, skal han få ta det i sitt tempo, og kjenne at han er elsket akkurat slik som han er.
solsikkemamman Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Sånn tenker jeg og, men vet at mange der ute bekymrer seg.. men var ikke meningen å være så krass!! Ble bare litt provosert :-)
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 var ikke meningen og provosere... nå ble jeg egentlig litt lei meg... jeg skriver det mange andre skriver her inne... er førstegangs mamma jeg også... vet at babyer utvikler seg i sitt tempo... sønnen til venninna mi er 8 mnd og hu er ikke lei seg fordi at han ikke åler seg frem enda... beklager hvis jeg gjør dere sure... var ikke meningen i det hele tatt.... men alle mødre skryter av sitt barn... og jeg beklager meg ikke for det... det er vel det mest normale i verden????????????????????
RødRev Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Du gjorde ikke meg sur altså!!! Men jeg forstår at folk blir litt urolig av å lese slike innlegg, fordi man kanskje begynner å lure på om sitt eget barn er unormalt seint ute og sånn.. Du har rett til være stolt av jenten din, fortsett med det!!
solsikkemamman Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Så klart det er og det skal man vel og??? Var som sagt ikke meningen å være krass mot deg, skrev bare det jeg tenkte og følte! har selv to premature barn som henger laaaangt bak alle andre i utvikling.. Mulig det innerst inne er litt sårt selv om jeg jo vet at det er naturlig... :-) Sorry igjen for at du ble lei deg!!!
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 går bra=) skal tenke meg om neste gang jeg skrier "skryte innlegg"
Labambie Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Men i all verden!!! Her er det jo flere skrytetråder i uka sånn at folk skal få lov å skryte av sin lille. Noe jeg mener bare er bra!! Hvorfor får hun pepper for dette? Hun sier jo ikke "la oss sammenligne barna våre". Hun vil bare skryte av barnet sitt!! Nei,nå blei jeg ganske provosert også. Dette må være lov. Ikke lenge siden det var en laaaang tråd her, at alle skulle få lov å skryte av barnet sitt... Er bare å la være å svare da vel???? Flott HI,at jenta di kan så mye!!! :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Så flott:-) Klart man kan være stolt. Min lille på nesten 8 mnd klarte å reise seg og stå på beina for et par dager siden. Holdt seg i sofaen. Er kjempestolt, selv om det selvfølgelig ikke betyr noe egentlig.
tuppa81 Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 snuppa her er strakr 6 mnd og hun har siden hun var 4 mnd ålet seg rundt, nå står hun på alle fire og vaier frem og tilbake. hun snur seg alle veier, har fått to tenner og det høres ut som hun sier mamma når hun gråter! ikke bry deg om hve noen andre mener om innlegget dit!
RødRev Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Vil bare si at jeg føler meg ganske så misforstått! Jeg har absolutt IKKE ment å være kritisk til HI's innlegg, føler heller ikke at jeg formulerte meg slik. Som sagt handler det mest om at jeg kan identifisere meg med dem som blir bekymret av å lese slike innlegg, og det er ikke HI's feil eller problem egentlig! Liker ikke å bli tillagt andre meninger enn jeg egenlig har, så håper dette var mer oppklarende, da..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Gutten min har faktisk bare rullet ett par ganger, og det tror jeg er helt tilfeldig. Han er 5 1/2 mnd:P Stresser ikke i det hele tatt! tror han er lik på faren å tar livet med ro:) jeg har no baby lenger jeg da:P hehe! men HI: det høres veldig kjekt ut at babyen din kan så masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå