Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fantastisk opplevelse. Jeg er kun 8+1 på vei, men så en liten baby med et bitte lite galopperende hjerte!!! :-)

Legen sa at alt så bra ut, og at det lovet godt for videre utvikling! Det er betryggende å få så positive tilbakemeldinger!

Dere hadde rett IVF-mammaer, det ligger en tass med et bankende hjerte inni meg også... :-)

Jeg er plaget med en del kvalme denne gangen, er tøft å gå i gjennom en hel arbeidsdag og prøve å skjule tilstanden min.... Jeg gleder meg til å kunne fortelle det til alle - men skal holde på hemmeligheten en stund til! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :) Gratulerer så masse! Du så vel den lille tassen ganske godt da? Vi var på ny UL denne uka, da vi var 7+5. Kunne jo se så mye mer enn det jeg hadde forventet! Både hode, armer og ben, og to hjertekammere!! Koselig :)

Skrevet

Har vi ikke termin samme dato lenger da.... :-( Har terminen din blitt endret?

Så bra at alt fortsatt står fint til med deres lille, og det er jo fantastisk at spiren ligner på en baby allerede så tidlig... Jeg fikk med meg UL-bilder hjem og kona mi ble helt stum av beundring og klarte til å slutt å uttrykke at det faktisk var en liten baby hun stod og så på og at det allerede nå lignet et lite menneske... :-)

Legen brukte ganske lang tid på å studere skjermen og måle, han sa at alt så fint ut og at målene passet perfekt til å være 8+1, jeg er veldig glad og fornøyd!!! :-)

Lykke til IVF-mammaer, hold meg oppdatert!

Skrevet

Joda, vi har vel samme termin enda, tror jeg. Er 8+1 i dag :) Rart når det står her på bim at vi er i 9. svangerskapsuke allerede.. Sprøtt!!

Har termin 28. februar, så er spent om tassen kommer i februar eller mars.

Hvor stor var spira? Vår var 14 mm da vi var 7+5, og var visst veldig bra :)

Skrevet

Så hyggelig at vi fortsatt har lik termin! :-)

Vårt lille nurk målte crl 15,5 - og det var helt på normalen. Legen viste meg på ulike kurver hvor h*n lå, og på alle sammen lå han midt der h*n skulle. :-)

Så bra at deres lille også vokser så fint!

Da jeg fødte vårt forrige barn hadde jeg et planlagt keisersnitt av medisinke årsaker 12 dager før termin. Jeg antar at det blir kommer en keiser eller en keiserinne til verden denne ganger også.

Forrige gang fikk vi en gutt, denne gangen ville det vært gøy å få ei jente, selv om en lillebror osgå hadde vært supert! Jeg klarte ikke å dy meg i dag etter å ha vært på UL, jeg kjøpte en liten gave til kona mi - en bitte liten kjole! :-) Ja, ja vi får heller gi den bort om vi får en gutt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...