Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hadde bestemt meg for å ringe Riksen idag for å høre hva jeg skal gjøre siden jeg ikke har hatt mensen siden jeg begynte å blø her i mai etter sist forsøk. Spl jeg snakket med skulle sjekke litt med legen og ringe meg tilbake. Ca en halvtime etter at jeg hadde pratet med henne... hvem dukket opp da??? Jo da- min "kjære" tante Rød!!! Haha...må jo le litt også da! Så da var det bare å hive seg på telefonen igjen og heldigvis kom jeg gjennom på nytt før de stengte. Så nå har jeg avtalt oppstart med spray igjen! Og uttak er planlagt til uke 37. Deilig å vite at nå er ting i gang igjen! Og at det er i kroppens egen syklus.
Mille38 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Så bra da Turbo! Vi er sånn noenlunde likt igjen vi. Planlagt uttak i uke 36 her. Vi hadde jo samme uke i mai og... Klem
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Det hadde vi Og denne gangen SKAL det gå!!!!! Har du noen lure tips til hvordan forberede seg fram mot neste forsøk? Skal så klart begynne å ta folat nå, prøve å spise mer regelmessig og få i meg litt mer frukt enn ellers, drikke masse vann (men det har jeg allerede begynt med), kutte ned på pepsi max`en og ut og gå flere turer. Men er det noe mer man kan gjøre?
Mille38 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Nei....det er vel ikke så mange tips utenom det tror jeg. Sikkert mange ting man kan prøve. Som akupunktur, fotosone etc. Men det er vel ikke noe som er bevist at det virker. Det beste er vel å prøve å ikke stress med det. Er det ditt andre forsøk?
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er mitt andre forsøk. Lurte litt på om jeg kanskje skulle prøve babyklister, men sjekket nettopp på netspiren.dk og der må man betale 180 kr i frakt for en 50 ml flske! Og det er vel litt dyrt. Fant en side som heter Helseriet i Danmark også og de tar 110 kr for frakt. Så blir litt billigere å betille derfra. I den store sammenheng betaler jeg gladelig dette, men man vet jo ikke om den faktisk virker da. Så må nok tenke litt på det. Er det ditt andre forsøk også?
Mille38 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Det er mitt femte forsøk....har prøvd babyklister 2 ganger, ikke hjulpet på meg. Men kan godt være det er noe for deg:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Hvor bestilte du det? Og må man betale toll på det? Fant jo som sagt to danske nettsider, men på den ene måtte man betale kr 180 i frakt. På den andre (Helseriet) kom frakten på 110 kr og hele bestillingen på kr 267. Siden selve varen koster under 200 kr, så slipper man vel å betale toll?
Mille38 Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Tror jeg bestilte det på netspiren.dk. Husker ikke hva det kostet desverre.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Bestilte det fra Helseriet.dk jeg. Dyrere produkt, men billigere frakt, så tilsammen blir det litt billigere enn på netspiren.dk ja. Skader vel slett ikke å prøve det
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Hurra!Endelig!! Jeg lurer på om jeg har babyklister stående her.....skal sjekke,såfall kan jeg sende det med gubben på jobben,så kan du bare hente det i kassa der..... Ikke at jeg har noe særlig tro på det men...hehe. Det som funket for meg var å ikke ha noe som helst tro på at det skulle klaffe.Hadde ikke en eneste liten tanke om at det skulle fungere engang.Var vel ikke det som gjorde det men...hehe. Tror ikke det er så mye man får gjort jeg.Bare pass på å ta medisinene til riktige tider. Du kan jo høre om du kanskje skal prøve andre medisiner?! Hvordan ble resultatet sist igjen? Bra at det er noe som skjer igjen hvertfall,da har dere noe å se fram til:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 JIPPI!!! Endelig drysset det ned til flaks på deg også)) Det var jammen meg på tide:)) Denne gangen skal det gå veien, Turbo:)) Good luck:) PS! Jeg har ingen tro på babyklister lenger..., men som Mille sier; kanskje det funker for deg:) Stor klem fra solfylte Alicante:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå