anne rebecca Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 hei. jeg har ei skjønn jente på ti mnd med downs. uten tileggs problemer. vi visste ikke noe på forhånd før fødselen så vi ble tatt litt på senga, men det går utrolig bra. har du nylig fått.....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Det ble tatt blodprøver i går,så jeg venter på svar.Hun er 6 mnd. Hun har veldigt få tegn på det,men det kunne være mosaikk i tilfelle. Håper det ikke tar så lang tid før jeg får svar.
klar for 3? Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har en gutt på 1 1/2 med downs. Det går veldig fint med oss. Litt seinere motorisk enn andre barn, men utrolig våken, blid og bablesyk (syns jeg:)). Det tar vanligvis mellom 2 og 4 dager å få svar på en kromosomtest. Å undersøke om det er mosaikk tar litt lengre tid, opp mot en uke. Tok dere bare blodprøver, eller ble det tatt andre prøver (hudprøver e.l.) også? Lykke til.
anne rebecca Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 mosaikk er litt spesielt. mitt barn har trisomi , som er den vanligste typen. syns det er litt spennende. kan du ikke gi et lite vink når du får svaret på prøven...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Hei jenter! Tusen takk for fine svar. Fikk resultatet fra blodprøvene i dag,og jenta mi har ikke Downs. Godt å få det ut av verden nå. Hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Til HI. Hvorfor ble det tat prøver om Downs når hun var 6 mnd?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 HI her Det ble tatt prøver for helsesøster syntes hun hadde downs øyne. Jenta er prematur,så hun har litt spesielle øyne. Selv har jeg aldri vært inne på tanken.
SImonmamma Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Hei Jeg fikk en liten gutt med down for en måned siden. Han har heller ikke tilleggsproblemer. Visste ikke noe på forhånd jeg heller. Han er bare skjønn.
Mamma 07&09 Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Jeg har ei lita jente på 1 år med downs:) Hun er helt fantastisk hærlig:) Kjekt å sjå att det er flere med downs barn her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå