PopUp Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Og jeg fikk IKKE lov til å ta den ut av munnen hennes. Fra nå av står ikke matskålen til hunden framme lenger, tror jeg.... Men er det farlig på noen måte? Samboer sier også at hun benytter hver anledning......
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hi hi billig i matveien =0) nei er ikke farlig er jo vanlig mat i hundeform =0) men sikkert like greit med en god vanlig middag. Er vel god smak på det =0)
Spanskeflua Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hehe=) Det har lillesnuppa her også gjort. Det lukter såååååååå deilig av ånden lenge etterpå=)
PopUp Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 Ja, hun satt og koste seg skikkelig, hehe! Samboer sa nå at hun benytter enhver anledning til å "kose" seg, og at hun har spist endel sånn kuler... Lukter jo forerdelig da, hehe...
Zitro Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 For å si det på en måte - dør ikke dyra våre av den maten, så dør ikke unga våre av det heller. Gutten min har spise kattemat med jevne mellomrom og han sier nam, nam hver enste gang. Først nå skjønner han at det er pus sitt. Snart 3 år nå... :-)=
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 hehe.. her e snuppa ofte oppi kattematen, men tror enda iche hun har fått spist noe:P
Mamsen87 :) Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Min spiser også hundemat.. Så endte med at vi fjerna skålene til hunden. Setter de ned når vi skal ut, hvis lillemann skal ha mat i stolen sin o.l. Tilbyr hunden veldig ofte vannet sitt da. Står det nede så plasker Mathias i det også.. Prøver og finne en løsning på dette, men det er ikke enkelt:P
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Ho, ho, ho, da er ikke sønnen min den eneste da. Synes det ser skikkelig ekkelt ut jeg, men farlig er det nok ikke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå