Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter på 15 mnd som måtte begynne med briller rett før hun fylte 1 år. syntes at det er veldig tidlig, har ikke sett andre så små med briller før, og nesten alle jeg møter komenterer brillene hennes, det er ikke negative komentarer, de syntes det er rart med ei så lita jente med briller... var veldig sår ang. brillene til å begynne med, gråt faktisk litt når jeg fikk vite at hun trengte dem, trodde det ville bli veldig plagsomt for henne og veldig slitsomt for meg, og det var det også en periode men hun vendte seg veldig fort til dem og hun er virkelig så søt med de brillene, nå er hun liksom vesla mi med briller, nesten rart når hun ikke har de på.... eneste negative nå er at vi må til optikker nesten hver uke å reparere ett eller annet.

er det andre som har så små med briller,???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp :) har sett og kjent et par småtter på den alderen med briller..

de er jo utrolig skjønne da.. spess ei som hadde sånn digre testbriller fra sykehuset som var litt skeive pga hun skjelte noe så veldig..

hun var såå fornøyd å smilte å begynte å spise normalt igjen.. å med det ble hun så utrolig mer herlig :)

er jo helt topp at det finnes briller til så små barn :)

Skrevet

Junior begynte med briller når han var 6 mnd.Han skjeler pluss at han er langsynt (+2,5)

Bruker lapp hver dag 1-2 timer, men briller hele tiden.

Får masse komplimenter om hvor søt han er :-)

Ikke no' problem her i gården :-) Han er flink til å ha de på seg også.Han er nå 19 mnd og brillene er på en måte blitt en del av han.

Lykke til!

Skrevet

jenta mi har 2,75 på ene øye og 3 på det andre, vi begynte med lapp men kunne slutte når hun fikk brillene for sjelingen ble nesten helt borte da. skal til en øye spesialist i sept. er veldig spent på hva som skjer, tror nok vi må begynne med lappen igjen, for sjelinga har blitt litt værre i det siste..

har gutten din blitt noe bedre med tiden, øyelegen min sa det kunne ta kanskje 2 år med briller og så kan det hende det har rettet seg opp, men det er liten sjans. men innen skolealder har det ikke rettet seg opp til da vil hun måtte ha briller resten av livet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...