Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 De er på vei ut av markedet - er blitt forbudt i Sverige og anbefales ikke av hverken NAF eller Trygg trafikk her hjemme lenger...
line_n & sara Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 ville ikke brukt det! er du redd for at bilstol ikke skal brukes så lenge, kan jeg si at når jeg var i barcelona nå nettopp, ligger nesten alle babyene i bilstol-vogn, i timesvis! så såååå farlig er det nok ikke å sitte litt lenge i stolen en tur, eller to! stoppe må man uansett! men vil du leie, kan du høre med forsikringsselskapet ditt, mulig de har!
lille sprelle Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Fysioter sier at dersom barnet sover, så kan man bare kjøre. Dersom det er våkent må man ta pauser oftere. Det er en god nyhet for oss som skal på ferie!
lille oscar + bebis Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 http://www.tryggtrafikk.no/./?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2828 ta en kikk her, håper du ombestemmer deg.... i spaina såg jeg at en familie hentet guttongen i barnehagen på motorsykkel. 3 på en motorsykkel, ingen hadde hjelm. selv om de gjør det i spania, så betyr det ikke at det er trygt! jeg såg også at de trasset med seg en ca 1åring på byn en lørdagskveld ca halv to på natten... ville du gjort det? de gjør mye rart i spania som vi har GODE grunner for at vi ikke gjør..
lille oscar + bebis Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 du, som nevte barcelona tidligere... sorry, leste innlegget ditt en gang til... jeg trodde du mente bag i bil i timevis.... og at ikke DET var farlig... derfor litt piggene ute:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå