M-N & sassy-susie Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 trudde bare det va gamlinga som kunne få det...??!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Alt er mulig! Du jobber vel tilfeldigvis som rengjører, syke/hjelpepleier eller noe sånt? tar innmari mye på skuldre og ledd det ihvertfall! Mamma har hatt forkalkninger i skuldrene i mange mange år, nå endelig skal hun på sykehus for å bli vurdert til operasjon!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Alt er mulig.. Jeg trodde at det "å kjenne det på gikta" var for gamlinger og, men har hatt problemet fra jeg var i starten av 20 årene tenker jeg, om ikke før. Faren min fikk parkinson da han var 20 år, men det ble bare "blåst" vekk i 25 år fordi unge mennesker fikk ikke det mente legen.. Hadde han derimot fått medisiner da hadde han neppe vært så alvorlig syk nå. Best å gjøre som de sier når de mistenker at det kan være noe.. Særlig dumt å vente fordi man tror det kun er for gamlinger. ;-) Håper at ting er bra og at du får greie på nakken din.. Prøvd soneterapi og/eller akupunktur? http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1202
M-N & sassy-susie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 eg hadde heller aldri hørt om forkalkning, når eg sporte ka det va så sa ho at den enkleste va å sammenligne det med ting som eiret, så samme måte fikk man forkalkning... Ellers ane eg ikkje.. nej jobbe som butikksjef på lampehuser... så har ho arman mere over hauet iløpet av en arb da da vi montere å skrue ned en del lamper,, e åsså masse esker som skal opp i hyller å ned fra hyller.. HUff.. ja må jo bare dra til legen... faen å eg som ikkje like å dra til legen..
M-N & sassy-susie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 nej har ikkje prøvd someterapi eller akupunktur.. kanskje eg sku prøve det... Kun kiropraktor, fysio og massør...
tvilling73, 05/07 Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Kanskje vi holder på å bli gamle he he he, jeg fikk selv påvist artrose på røntgen for 1 år siden, har nok hatt det lengre, men det sier min mor at er en gammel-dame sykdom... Og til å med i begge knær, o akk.
manonym Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har fått beskjed om at jeg har slitasje/forkalkning i tommelfingerleddene...... Og da er ikke jeg 25 en gang.... Men stoler ikke helt på legen så skal få en sjekk av en annen...
nickoline og supermann Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 jupp. jeg har i en skulder.....
M-N & sassy-susie Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2008 men va dokker hos lege eller kiropraktor å fikk det påvist? e ikkje dem spes på skjellettet? kanskje best å drite i legen å bare dra rett til kiropraktor..? di henviser vell vidre til røntgen osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå