HoneyBee <3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Snuppa mi har nettopp begynt med å skal sove på magen! Hun er 7,5 mnd. Går det greit eller? Lurer sånn på det...
Barbafin Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jada. Man skal ikke snu dem når de legger seg på magen selv. Hun klarer vel å snu seg hvis hun vil? Småen vår har sovet på magen siden han var ca 6,5 mnd. Virker som om han foretrekker det.
badass_suburban-mom Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Går helt fint,de sover ofte mye bedre på magen. Jenta her har villet sove på magen siden hu var 5-6 mnd,det har hu fått lov til. Så lenge de er friske og sterke,så er det ingen fare har helsesøster,jm og lege sagt.
HoneyBee <3 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Takk for svar! Hun driver å snur seg hele tiden. Men da kan jeg slappe av med at det er greit.
Tredjemann på vei :D Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Når hun er så stor går det i hvert fall greit ja:-) Da er hun jo i stand til å snu seg over igjen selv også. Jeg må desverre la tuppa mi på bare 2 mnd sove på magen hver natt for å i det hele tatt få henne til å sovne, og ikke en gang da sovner hun fort... Ikveld tok det over 1 time fra jeg la henne og trodde hun sovnet til hun nå faktisk sover fordi jeg satte kjøkkenvifta på full guffe og satte opp døra til soverommet... Hun er sterk nok til å snu hodet sitt fra side til side og sier tydelig ifra om hun gulper, så er ikke redd for henne, selv om man selvfølgelig er littegrann skeptisk p.g.a alle advarslene mot dette... Men hva gjør man da?
lille oscar + bebis Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 hei siljemor -oliver + pernille må bare få si at det var en lettelse å lese at jenta di sover på magen. gutten min er også 2 mnd, han sover også på magen om dagen. Det er så vanskelig å få han til å hvile på dagen, og den eneste løsnignen er å la han ligge på magen. Legger han på magen når han skal legges for natta også, men da vet han at det er natt- sover tungt- så han våkner ikke av at jeg snur han over på rygg. Så¨da gjør jeg det.. Men på dagen derimot våkner han alltid av det! han sover tungt og godt på magen...
Hellinor Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Min på 2,5 mns sover også på magen, dag som nat, sover ikke ellers.. Har kjøpt pustealarm som gjør at jeg føler meg tryggere, men er egentlig ikke stressa på d. Går så bra så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå