mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 kanskje vi skulle hatt en kåring??? uansett hadde vært kjekt om dere hadde skrevet hvilken campingplass dere synes var den beste dere har opplevd.... uansett sted.... nettopp kommet hjem fra campingferie, har hatt det helt supert, en uke i sverige på daftø camping, beste plassen eg noen gang har vært på....kjekt for ungene, fine bademuligheter, god mat....fine og rene dusj og toalettrom..... ble en liten nedtur når vi kom til norge, må si at prisene og kvaliteten er noe helt annet enn i norge enn sverige... tenker ikke da spesielt på at daftø er spesielt bra, har opplevd andre plasser i sverige at de er bedre på fasilitetene enn norge.... noen som vet om en like fin plass i norge som daftø??? askim camping i sverige er også veldig bra synes jeg:)
EnLitenPrins Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Daftø camping Fineste camping plassen i hele verden :)
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Den Norsjø skal vist være bra, men dyr. Har selv aldri vært der. Vi har reist mye rundt med campingvogn. Både Norge, Sverige og Dannmark. Klarer ikke å se for meg at noen er bedre enn andre. (Mens jeg helt klart klarer å se for meg de som var grusomme) STort sett er det noe som utpeker seg bedre. Vil si at Sverige er best på lekeplasser til barn. Mens Dannmark tar det best inn på "frokostbrødene" sine. (Det at vi fikk bestille rundtstykker av et godt utvalg kvelden før. Enkelte steder fikk vi de også levert på døra! Service!!) Norge synest jeg er ganske elendig på camping. Falleferdige lekeplasser og utgåtte sanitæranlegg går igjen, og igjen. Kjedelig!! Dyrt er det også!
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 flaut at norge er så dårlig på camping, stakkars turister som kommer til norge på campingferie...er en skam!!!! vil ha daftø til norge :):)
*SamSung* Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Vi skal til Søgne neste fredag! Hihi Men hittil må det bli Moysand
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 dytter denne opp litt eg, kanskje noen som vil legge til noen andre campingplasser ikveld:)
mai mammaen til to Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 har ikke vært så mange steder men likte borås camping veldig godt..
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 den var jeg på for mange herrens år siden...da jeg var sånn rundt 12-13...hjelpe meg det er mange år siden:), fin plass kan jeg huske.)
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Ikke i tvil her! Her gjelder det oppveksten min også og en masse venner! Min mamma og pappa hadde campingvognen sin på Sanngrunn Camping i over 25 år (Min far har den der forsatt). Her fikk jeg venner for livet! En kjempe flott campingplass rett ved Skarnes i Hedemark!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Daftø i Sverige er den nærmeste OG flotteste i hele verden tror jeg!! Eller er det Hvidbjerg strand camping i Danmark og Top Camp Jambo i Danmark! Begge har badeland...
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Min stemme går også til Daftø!! Vi skal tilbake for 3. år på rad, hehe! Reiser om to uker, gleder oss masse!!! I år har vi leid hytte, har hatt med vogn de andre gangene. Tror nok ingen campingplass i Norge kan måle seg med Daftø!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Vi skulle også droppe campingvogn og leie hytte på Daftø i år (de deilige hyttene da)... Men bestilte for sent og ikke noe var ledig Da ble det Lalandia i Danmark... Som dere inne her anbefalte:) Fint der,men det er bare feriehus,ikke campingplass.. Daftø blir d neste år,alle med små barn burde reise dit da=)
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 Lalandia ser jo veldig bra ut, da! Var faktisk inne å så på sidene deres tidligere i dag. Men Daftø er og blir Daftø. Da kan guttungen være sjørøver hele uka:) Var dere og så Ronja Røverdatter? Var det bra?
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Litt trøtt her... du hadde jo ikke vært på Daftø i år... Men HI: Så dere ronja Røverdatter?
Sånn kan det gå Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Enig. Rødtangen er super. Billig å telte der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå