Gå til innhold

PÅMELDING BIMTREFF OSLO 3 AUGUST

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, prøver å få i gang et treff. Fint hvis dere melder dere på slik at jeg vet om jeg skal bestille bord eller ikke. Det ser ut som Oslogjengen er ganske stor, det er topp :-) Velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lyst, men akkurat den dagen reiser vi på ferie desverre. Jeg får slenge meg på neste gang. :)

Skrevet

Jeg skulle også gjerne vært med, men jobber til kl 16 den dagen...Jeg blir med neste gang!

Skrevet

Skulle gjerne vært med, men ettersom jeg gifter meg 2. august, er det en litt dårlig dag for meg gitt.. Blir med neste gang!

Skrevet

Bra initiativ! Har også veldig lyst til å være med, men er på ferie akkurat da. Blir gjerne med neste gang!

Skrevet

jeg er gjerne med om jeg får lov! Har termin i desember, men hvem vet om jeg må gå over tiden?

Hvor og når?

Skrevet

Hei, hei...

Jeg er gjerne med... Er ikke den mest aktive gravide på BIM, men blir veldig gjerne med fordi!!

Når og hvor?

Skrevet

Hei alle sammen, flott at dere melder dere på!

Alle som er på ferie kan bli med neste treff :-) Følgende info er lagt ut under BIM-treff i menyen til venstre:

"Søndag 3. august 2008 kl. 13:00 på http://www.sydost.no/, Oslo

For mammaer januar 09 og andre som vil. God plass ute og inne. Gi beskjed på januarklubben om hvor mange som kommer, så skal jeg sjekke om bordbestilling er nødvendig. Vi sees!"

ALLE ER VELKOMNE, mer eller mindre gravide :-) Det viktigste er at man vil treffes og ha det koselig!

Skrevet

Jeg er med :)

Skrevet

Jeg skal ikke jobbe alikevel, så da er jeg med :)

Skrevet

Jeg har lyst, men har ikke termin før 21.februar.

Bor jo like ved Südøst også.

Kos dere!

Skrevet

Hei!

Det gjør vel ingenting om man er desember, januar eller februar...alt kan skje - termin eller ikke termin :-)

Skrevet

Hei alle sammen!

Da har jeg talt 7 som har sagt ja og 1 kanskje :-) Tror derfor ikke det er nødvendig å bestille bord. Møtes ved inngangen?

Skrevet

Desverre skal jeg bort i helgen og må melde avbud til treffet. Er gjerne med neste gang.

Mvh Mimi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...