Gå til innhold

Sånn spray til å spraye på håret for å lysne litt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den heter Poly Blonde. Blonde Spray S1 Beach Look.

Bleker skånsomt 1-2 nyanser år gang.Naturlige solblonde reflexer.

Den funker som bare pokkern om man sprayer i nyvasket hår og går ut i sola! Ser ut som om man har fått det bleket i saltvann i syden :)

Også sliter den ikke på håret som andre blekemidler.

Spiller ingen rolle om det sliter eller ikke.. Hehe har lyse striper i håret uansett.. Kan ikke ha mørkt hår for det blit umulig å style...

Løpe og kjøpe i morra jeg da..:)

Annonse

Nei, jeg er sånn...hmmm....kommunefarga...hehe, helt identitetsløst!

Jeg anbefaler den på det sterkeste!! Gi meg oppdatering på hvordan det går da.??

Et tips om det ikke er sol...tørk med føner...det lysner også ekstra.

Ok, skal prøve i morra.. Har gyllen blondt hår som det så fint heter.. eller rødlig da.. hehe... Har masse bleika striper i det for å få liv i det... Så skal prøve den sprayen for å slippe å føy til frisøren hele tida.. hehe.. hår som gror som ugress.. (nesten da)

Tror nok jeg ville vært litt forsiktig med den.. Om du har brukt den og skal til frisøren og bleke håret/stripe med bleking, så må du iallefall si ifra at du har brukt den! For om du har bleking i et hår som det har blitt brukt sprayblond i, så kan det rett og slett brenne av! Det har skjedd noen ganger.

Ja det er helt sant! Jeg vill etnkt meg om to ganger før jeg hadde noe sånt i håret mitt, for om du har bleking i det , og selv om det er kjempelenge siden du sprayblondet det, så er det fortsatt i lengdene dine.. og da brenner det rett av! Så er dere iallefall advart!:)

Jeg kjøpte noe annet nå når jeg skulle til Syden. Faktisk frisøren som anbefalte den.

En gul boks fra Loreal tror jeg. Kjøpte hos frisøren. Den lysner håret, samtidig som det er kur, og håret skinner av den.

Litt dyrere, 250,-, men mye bedre enn sprayblond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...