Gå til innhold

Noen som har lyst å hjelpe meg å oversette til engelsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har få kjempe god hjelp her inne før, så siden jeg ikke er så stødig i engelsk, frir jeg til dere flinke jenter igjen.

De jeg ønsker å skrive er:

Hei og tusen takk for mailen.

Iskrivende stund tar jeg en pause i fra husarbeid :-) Hater å gjøre rent, men liker å ha det ryddig.. hihi.

Ellers nyter jeg sommerferien.Herlig å ha fri sammen med jentene mine:-) Vi hadde en flott tur til Trondheim! I neste uke får mannen min også ferie og da reiser vi til Tromsø en tur for å besøke slekten hans. Vi har leigt oss en hytte. Jeg gleder meg til det.Videre går turen til Kristiandsand og Dyreparken,det blir gøy!

Hvordan går det med deg? Nyter du sommeren i Drammen?

Du kommer tilbake til kontoret før skolen starter, ikke sant?

Ønsker deg en forsatt god ferie.

Klem

Skrevet

Hello and thank you so much for the e-mail.

When I write this I am taking a break from cleaning the house. I hate cleaning, but love the result. Otherwise I am enjoying summer holiday. Love having some time off with my girls. We had a great trip to Trondheim. Next week my my husband have time off work too, and then we are going to Tromsø to visit his family. We have rented a cabin. I am so looking forward to that. After that we are travelling to Kristiandsand and Dyreparken- so fun!!

How are you?

Are you enjoying summer in Drammen?

Are you coming back to the office before school starts?

Wish you a pleasent summer holiday.

Love Kløna

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å gjøre dette for meg! Det betyr utrolig mye for meg. Nå kan jeg holde kontakten med en tidligere kollega av meg som kun snakker engelsk.

Tusen tusen takk!!!!!

Skrevet

Hi, thanks for the mail.

Presently, I`m taking a brake from cleaning the house. I hate it, but I like to have it neat. :)

Besides that, I`m enjoying my summer holiday. Really nice to have some time off with my lovely girs. We just had a very nice trip to Trondheim. Next week my husband and I are going to Tromsø, to visit his family. We have rented a lodge/cabin. I'm really looking forward to it. After Tromsø, we are going to Kristiansand to visit the animal zoo, looking forward to that too!

How are you? Are you enjoying the summer in Drammen?

You will be back at the office before the school starts, right?

Hope you have a wonderful summer:)

Cheers

Skrevet

Hello, and thank you very much for your e-mail.

While writing this, i'm having a break from cleaning the house. I hate cleaning, but love a tidy house.

These days, I enjoy my summervacation. It's nice having time of with my girls :o) We had a great trip to Trondheim! Next week, my husband will have his vacation too. Then we will go to Tromsø to visit his family. We are going to rent a cabin. i'm looking forward to that. Next we're going to Kristiansand and the zoo. That will be fun!

How is life treating you? Enjoying the summer in Drammen?

You will come back to the office before school starts, right?

I wish you all the best for your holiday!

Best regards Kløna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...